Translate

Странице

недеља, 31. мај 2015.

Essence BLUSH



Kako ne voleti ovog lepotana?!

Mene je on kupio prvo kutijom a potom i proizvodom.



Lepotan dolazi u ovoj kutijici od cvrstog kartona, prelepog dizajna... Nema bojazni da ce se otvoriti u torbi posto pri zatvaranju / otvaranju poklopac proizvodi blagi vakum..
U nijansi 01 PRETTY PINK DIRNDI i ima 9g.




Rumenilo predivno mirise, i ono sto me je istog trenutka kupilo je mogucnost posvetljivanja i potamnjivanja rumenila :)














Pokusala sam da Vam pokazem kako se blago moze nijansirati rumenilo od svetlijeg ka tamnijem, meni se on jako dopada, zapravo ta bledo roza nijansa :)


Rumenilo je mekane i lagane teksture pa sam ga probala naneti : prstima, dobrom i manje dobrom cetkicom i u sva tri slucaja je savrseno stajao na licu. Ne zatvara pore i cuci na licu kao da ga nema :)
Rumenilo je puno sitnog simera, koje se na licu ne vidi kao simer vec kao lep hajlajt odsjaj.




Meni je ovo rumenilo savrseno, i mislim da ga nikada necu menjati.
Imate sve moje preporuke za ovo rumenilo.
Da li sam ga dobro opisala? Ako mislite da nesto nedostaje ili Vas jos nesto zanima slobodno recite/ pitajte.


9 коментара:

  1. To sam i ja rekla kada sam ga videla :) <3

    ОдговориИзбриши
  2. Izgleda sjajno...
    gde se moze kupiti....☺

    ОдговориИзбриши
  3. Izgleda sjajno...
    gde se moze kupiti....☺

    ОдговориИзбриши
  4. U Lilly-ju ili DM-u, ali mislim da je ovo limited edition.. Ja sam ga dobila iz inostranstva pa znam da ga tamo sigurno ima, pronjuskaj po drogerijama, vredi ga pronaci ^^ :)

    ОдговориИзбриши
  5. Fino izgleda, ali mislim da je ovo rumenilo iz neke stare limitirane kolekcije i da kod nas nikada nije ni moglo da se kupi. :)

    ОдговориИзбриши
  6. Jao veruj mi pojma nemam. posto nemam u blizini nijednu od tih prodavnica dovijam se preko interneta ili od raznih rodjaka po inostranstvu :) bas mi je zao sto ga nema kod nas, a toliko je leeep ^_^

    ОдговориИзбриши