Translate

Странице

субота, 9. мај 2015.

Labelo ili Grozdjana mast?



 Da li ste se ikada pitale sta je hranljivije za vase usne, labelo ili grozdjana mast?

Testirala sam za vas i jedno i drugo i mogu vam reci da je mrtva trka :))




Vec dobro poznato Labello i Hemanis marka labela koju sam skoro otkrila.

Vec znate da sam u potrazi za jeftinim a dobrim proizvodima, a Hemanis marka bi mogla da se uporedi sa Labellom, pa da vidimo razliku.

Nasla sam ga sa aromom : Bubble gum, Chery, Clasic, Strawberry.. po ceni od 80,00dinara.

Osim razlike u velicini samog stika, postoji razlika i u velicini proizvoda.

Sto se tice najbitnijeg a to je nega usana naravno, potpuno je slicna Labbelu.


Ako pogledamo cenu ovo labelo daje potpuno korektnu negu, ja ga koristim kad su mi usne u katastrofalnom stanju (meni od vrucine ili od zime odmah ispucaju) pa ga tako mackam na svakih 20-tak min (obicno kada se nanese njegova nega traje bas toliko)

Ne ostavlja usne masnjikavim, nekako mu je bas fina tekstura. Ni masan, ni suv :)

Sta ja znam, nije neko labelo za diku ali s obzirom da ja volim da imam po labelo u svakoj jakni, kaputu, prsluku,... Cena mi potpuno odgovara.




 Grozdjanu mast ja koristim pred spavanje, kada onako zelim da posteno natrackam usne :))

Ovu sam grozdjanu mast nasla u pet razlicitih aroma : Bubble gum, Chery, Lemon, Orange i Apple, po ceni od 30,90dinara.

Mirisi kod ove grozdjane masti nisu intenzivni sto ja i ne smatram za minus, kada zelim da mi usne mirisu ja se obratim starom dobrom Labbelu i problem je resen :)

S obzirom da se radi o "masti" odusevilo me je to sto nije toliko masna i teska, a neguje savrseno.



Ja obicno grozdjanu mast koristim dok moze iz kutijice da se direktno nanese na usne, posle toga zavrse u kanti jer mi se stvarno ne da ceprkati prstima :)

Kao sto rekoh ja je nanesem uvece obilno i ujutru se probudim sa divno mekanim i negovanim usnama.

U svakom cosku imam po neku kutijicu :)
Odlicno mi smiri usne posle pilinga sa secerom i pranje usana cetkicom za zube (isto vrsta pilinga)

Sta vi vise volite da koristite drage moje?
Sta vam je draze?  Sta po vama daje bolju negu?

Do sledeceg posta PA-PA <3


8 коментара:

  1. slazem se :)
    pogotovo sada kada ih ima u bezbroj razlicitih ukusa :)

    ОдговориИзбриши
  2. Ja volim i jedno i drugo!Da li si probala lip butter-e!? Divni su za nocnu hidrataciju usana a moj omiljeni je od vanille i macadamie.Divno mirisi pogledaj moj blog isto sam pisala o grozdjanim mastima!😊

    ОдговориИзбриши
  3. Joooj po tvom savetu sam ga kupila iiiiiii, fenomenalaaan jeee <3 :) Hvala na savetuuu :D :)

    ОдговориИзбриши
  4. Gde mogu da kupim Hemanis?

    ОдговориИзбриши
  5. Cao. Jel moze malo vise detalja o pilingu sa secerom?

    ОдговориИзбриши