Translate

Странице

понедељак, 4. мај 2015.

Ovsena kasa, glavno jelo nas debelih :)


Koliko je volim toliko mi je i muka od nje :)
Od kako znam za sebe ja svake godine sebi priustim luksuz da se ugojim nekih 15-ak kg pa posle citam svaki dan Oce Nas da mi pomogne skinuti to :D


I u potrazi za "magicnim skidacima" kilograma izmedju ostalog naidjem na savet da se u periodu dijeta najbolje za veceru rucka ovsena kasa.
I onda ja krenem u potragu koja je najukusnija (ako ona to moze uopste biti :)), zato vam i javljam utiske "najukusnije" kase.

1. Moja ovsena kasa: ja sam probala sa ukusom cokolade i brusnice, i izmedju te dve definitivno je bolji ukus cokolade.
Brusnica mi nekako dodje prekisela pa je spremim samo ponekad.
Kad smo kod spremanja postupak je i vise nego jednostavan, sadrzaj kesice sipati u ciniju i potom to preliti sa 115ml vrele vode, ostaviti 3min i kasa je spremna.

Kase se preporucuju kod lenjih creva, sto i jeste bio moj problem. Dakle oni nam obecavaju da cemo biti siti ali ne i debeli :)

Sta ja znam, ja ima za sada verujem.


Dr.Oetker Ovsena Kasa: Najukusnija kasa koju sam probala, i jela bi je uvek i stalno :)
Ne znam da li je ima i sa drugim ukusima ali ovaj ukus cokolade im je fenomenalan!

Takodje se jednostavno priprema i spremna je za 3min. Postupak je isti kao i kod predhodne samo sa 150ml vode, ma u ostalom na kesici citko pise PRIPREMA.

Ni malo se ne oseca na ovsene pahuljice, vec ima pun ukus cokolade, ma prava cokolada :)



Da naravno ovsena kasa: Isto tako nije losa ali nije kao Dr.Oetker, isto sa ukusom cokolade (hihihhi pa sve su sa tim ukusom)
biram ih sa tim ukusom iz razloga da bi potegnula za kasom pre nego za cokoladom.

Ja nisam primetila da mi je stomak naduven od kase, takodje probava je mnogo bolja prilikom redovne upotrebe.

Htela sam da podelim sa vama da su i vise nego korisne,  i da vam ih toplo preporucujem.



Da li ste ih vec probale?
Do sledeceg posta PA-PA <3

Нема коментара:

Постави коментар