Translate

Странице

петак, 8. мај 2015.

Mega popularan Super Stay BETTER SKIN


Toliko je ovaj puder bio popularan medju recenzijama, da je skroz neopravdano sada pao u zaborav... Eto ja da podsetim one koji su ga koristili i da uputim one koji tek zele.



Ovaj gospodin nam dolazi u staklenoj (meni najdrazoj) ambalazi sa pumpicom. Ne volim one pudere sa sundjerom kao nacinom aplikacije, nekako mi nije higijenski..

Gospodin ima citavih 30ml sto meni traje dosta dugo.
Lepo se razmazuje po licu, mekane je kremaste teksture.

SPF 20. nijansa 020 CAMEO.

Ja nikada ne umem da pogodim moju nijansu, kada bi neko izbacio na trziste beo puder meni bi taj bio odlican.
Dakle imam bledo rozi ten koji se tesko slaze sa standardnim nijansama pudera, pa mi tako ni ovaj nije odgovarao sto se tice nijanse.




Postojanost kod ovog pudera je takodje razocaravajuc, mozda 2 do 3 sata izdrzi pod uslovom da ga zacementirate puderom u kamenu.
Jednostavno samo nestane sa lica, zapravo nestane mu prekrivenost a on je jos uvek tu kada pokusate da ga skinete.



Kao sto rekoh tekstura je kremasto meka i vrlo se lepo razmazuje po licu.


Mirisa nema sto ja ne smatram kao minus.

Jedino poklopac koji je izradjen od ne tako kvalitetne plastike ne obecava druzenje sa torbom pa je pozeljno da se pumpica lepo obrise maramicom pre nego sto se ovaj gospodin smesti u torbu.


Probala sam da ga nadogradim drugim slojem i to bas nije bilo sjajno, mada uz neku profi cetkicu mozzda to i ne bi bila nemoguca misija.




Sto se tice uvlacenja u pore i bore bez prajmera, pa tu je prvak :)

Bar je mene totalno izneverio po tom pitanju.
Ja ga kombinujem sa nesto tamnijim puderom u kamenu pa tako nadomescujem to sto mi ovaj na licu izgleda kao roze narandzasta farba za zidove :)

Sto se tice deistva na masnu kozu, tu bez matirajuceg pudera samostalno ne moze da prodje.

Posle nekih sat, mozda sat i nesto krene da se prosijava.

Okarakterisala bih ga kao puder srednje ka blagoj prekrivenosti nalik na BB kremu od koje se ne moze puno ocekivati.


Ko nema nesavrsenstva na kozi ili problem crvenila vec zeli da samo ujednaci ten, ovaj je puder u te svrhe odlican.


Kada odlepite nalepnicu tu vas ceka sastav, malo zumirajte sliku i videcete :)

Da li ste ga vec koristile?
Do sledeceg posta PA-PA <3

2 коментара:

  1. Nisam ga koristila, ali dobro je da sam pročitala post, uštedela si mi novac. Iskreno, nisam oduševljena Maybelline puderima, imala sam Matte Mouse koji su svi hvalili ali se meni jako uvlačio u pore i izgledale su duplo veće :)

    ОдговориИзбриши
  2. da, da vidi se na slici koliko mi je pore ucinio ogromnim, i zaista je bez prajmera takoreci nekoristiv :/
    puno sam zaista ocekivala od njega a ni polovinu dobila :)
    Hvala na informaciji za Matte Mouse imala sam u planu da ga kupim, ali sada cu debelo razmisliti :) <3

    ОдговориИзбриши