Translate

Странице

субота, 16. мај 2015.

Balea 2-minutno pakovanje.


Ja mislim da ja od kozmetike najvise posedujem proizvode za negu kose...
Stalno sam u potrazi za istima, sta god se reklamiralo na tv-u a da je namenjeno oporavku ili bar hidriranju kose to na kraju dodje u moje ruke :)

Tako sam i dosla na ideju da probam jos i ovo pakovanje.

Ovo pakovanje dolazi u tubi koja bas i nije standardna za pakovanja za kosu od 150ml.
Miris mu je za moj ukus prejak (nekako me podseca na one slatke mirise koji vise u kolima), ali zaista nije neprijatan samo bi ga ja okarakterisala kao "zimski" miris, nadam se da me razumete :)

STA NAM KAZE BALEA: Kokos i cvet tiare. Za farbanu i nijansiranu kosu, kosa postaje sjajna i izrazajna i lakse se ceslja (mene je ovo kupilo) 
Formula za negu sa kokosovim uljem i Repair-Kompleksom stiti kosu od uticaja okoline. UV filter stiti od izbledjivanja boje usled uticaja sunceve svetlosti. Posebna blaga receptura bez silikona.




Kremaste je i lepe teksture.Lepo klizi po kosi.
Ja sam mislila da prvenstveno ovo pakovanje koristim kao balzam, posto mi nije ulivalo poverenje pakovanja.

Medjutim on je potpuno korektno odradio svoj posao i ako imam izrazito suvu kosu, krajevi su bili blago zagladjeni a kosa nije bila u ocajno suvom stanju :)

Do duse, posle je moralo da stupi na scenu MARRAKESH-ovo ulje (o kome uskoro ide recenzija) i onda je kosica bila savrsena.






Da ne duzim, potpuno solidno pakovanje, ne bi ga uporedjivala sa Garnierovim ULTRA DOUX jer za sada mu ravnog nema (drogerijskog ranga)  ali zaista ispunjava naziv "pakovanje".

Ja ga nisam ostavila da deluje duze od 5min tako da ne znam da li je efekat bolji ako se ostavi duze na kosi. 
Pretezno ga  koristim kada bas i nemam vremena za drzanje maske po 40min na kosi i on se u toj ulozi snalazi odlicno.
U kombinaciji sa uljem on je pun pogodak za farbanu i tretiranu kosu. Cini mi se da bi "nevinoj" kosi bio prejak.


Da li se vec druzite sa ovim pakovanjem?
Kakvi su utisci?

Нема коментара:

Постави коментар