Translate

Странице

понедељак, 30. март 2015.

GARNIER Ultra DOUX

Ma ovo je fantastican dvojac..

Prvo sam kupila sampon posto me je ubedio opisom "VERY DRY AND DAMAGED HAIR" Ja nemam ostecenu ali imam izrazito suvu kosu (znam, znam, svi ste to zapamtili) tako da uz ovo VERY DRY ja moram da progutam i DAMAGED HAIR.. 
APEL svim kozmetickim kucama: zelimo liniju "VERY DRY" bez onog DAMAGE!!!

Elem, vratimo se recenziji :)

GARNIEROVA REC: Obogacen uljem avokada, poznatom po omeksavajucim svojstvima i karite buterom, poznatom po hranljivim svojstvima, sampon intenzivno hrani i omeksava kosu bez otezavanja. Kosa je sjajnija i laksa za cesljanje.

MOJA REC: Sampon dolazi u srednje tvrdoj plasticnoj ambalazi od 250ml, sto meni traje otprilike 9 do 10 pranja. Da li funkcionise na ostecenoj kosi to zaista ne znam posto nemam istu, ali je za suvu kosu SPAS, LEK, MELEM ne znam kako bi opisala ovo cudo :)


Sampon je srednje teksture, vise vuce ka vodenastom, ali ima prelepi sedef u sebi. Miris je jako prijatan, slatkast, ne mogu ga bas tacno opisati najvise vuce na shea butter (zamislite da mirise na nesto od cega je napravljen :) Ne peni previse pa kome je to bitna stavka moze biti razocaran, osecaj na kosi nije nimalo "skripav" ali isto tako i ne odaje osecaj teske i "prljave" kose.
Opisala bih ga ovako: operes kosu samo zato sto joj vraca vlagu i cini je mekanom a ne da bi kosa "skripala" od cistoce, pa ko ne podnosi zrtvu radi "meke kose" bolje da se ne upusta u ovu avanturu :)

E sada ide veeelikaaa mana na koju moram da vas upozorim, ko ima problem sa seborejom ovaj sampon ce morati da zaobidje u siiiiroookom luku, meni je napravio takvu seboreju da je vec mesec dana vucem i pokusavam da je se otarasim.. A ako nemate osetljivu kozu glave samo napred, ovo je spas za suvu kosu :)

a evo i sastojaka:

CENA: 250din.
ODNOS CENA / KVALITET: ako izuzmemo onu seboreju onda je cista 5
RADI ONO CEMU JE NAMENJEN: DA
SVE U SVEMU: preporucujem je svim slamastim kosama :)

Drugi deo ovog dvojca je maska takodje AVOCADO OIL and SHEA BUTTER i takodje za suvu i ostecenu kosu. samo ova maskica je potpuno druga pesma, ni jedna jedina mana je ne krasi :)

GARNIEROVA REC:  Zahvaljujuci hranljivim svojstvima ulja avokada i karite butera, spojenih u bogatoj kremi koja se topi na vasoj kosi, maska Ultra DOUX za suvu i ostecenu kosu hrani vasu kosu i cini je meksom. Maska se drzi 3min zatim ispira.

MOJA REC: Pa zaista nas nisu nista slagali, cak mislim da su bili skromni sa hvaljenjem iste.
Dakle dolazi u dobro prepoznatljivim Garnierovim pakovanjima, kolicine 300ml, izuzetno guste teksture, najvise podseca na margarin.


miris zaista nije ocaravajuc (nije neprijatan) a i to sto nema mirisa nije bitno posto se ne zadrzava na kosi. Sve ostalo joj je bez premca. Masna, bogata masketina namenjena slamastoj kosi, necu je menjati ni pod razno :) sem kada za vas isprobavam neku novu, ali njoj cu se vracati to je vec podpisano. Na kosi nakon ispiranja ne ostavlja masan sloj, potpuno se ispira (ne ostavlja silikonast sloj) samo bogato i obilno nahrani kosu, bar je to moj neki zakljucak. Ja je stavljam iskljucivo od polovine kose ka krajevima pa ne znam da vam kazem da li pravi seboreicne probleme, preporucujem da je i vi tako koristite posto ne vidim smisao stavljati masku od korena kose. Drzim je propisanih 3min + /- koji minut.


CENA: 350 din
ODNOS CENA / KVALITET: 5+
RADI ONO CEMU JE NAMENJENA: DAAAAA
SVE U SVEMU: besprekorna maskica za tako sitan novac :)

Nadam se da sam vam uspela docarati ovaj dvojac, da li ste ga vec koristile?
Do sledeceg posta PA-PA <3

3 коментара:

  1. samo ovaj šampon i koristimmmm odličan za moju uvrnutu čupavu i suhu kosu :D meni se sve sviđa i miris i sve a jedino ovu masku nisam probala jer koristim neku Keune pa dok je potrošim. :D

    ОдговориИзбриши
  2. e bas mi je drago da delimo misljenje :) Maskica je super, ako imas suvu kosu ona ce ti postati nesto bez cega ne mozes <3

    ОдговориИзбриши
  3. Sjajno. Sampon sam isprobala i zaista je super ! Masku nisam probala ali hocu.
    myminiworldnina.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши