Translate

Странице

субота, 28. март 2015.

Drugi mu nisu ni do kolena: MR. Kokosovo ulje


ljubav, ljubav, ljubav... Takav odnos imamo ja i ovaj lepotan :)

Citala sam dosta o ovome ulju, razna iskustva: cas je dobro, cas nije, cas masti, cas se fenomenalno upija.... 

Ja sam ga koristila iskljucivo i samo na kosi, znaci nista hrana, nista telo i ako proizvodjac navodi:  kokosovo ulje  proizvedeno je od organski gajenih, svezih i rucno ubranih kokosovih oraha postupkom hladnog presovanja (bitno je da bude hladno presovano i devicansko da se ne izgube dragocenosti koje su i vise nego vredne) ovo ulje je prijatnog ukusa i mirisa, odlicno za pripremu hrane i prirodnu negu koze.
Mogu da vam kazem da efekat zavisi od onoga kako se ophodite prema njemu,... salim se efekat je FENOMENALAN.ono sto sam ja primetila da "radi" je:

  • SAVRSENO RASCESLJAVANJE SUVE KOSE- znaci onog trenutka kada ja ovo ulje nanesem na moju jaaaakooo suvu kosu ona postaje najmeksa i najlepsa kosa na svetu (bez preterivanja)
  • VRACA SJAJ BEZIVOTNOJ KOSI- znaci ko pati muku sa suvom kosom kao i ja zna da koliko god "mazalica" trackala na nju ona idalje izgleda "mrtvo". Ljudi moji sa ovim uljem to nije tako!!! Kosa sija kao da nikada u zivotu nije bila hemiski tretirana.


  • ISPUCALI KRAJEVI- e sad, da se ne  lazemo, ja sam tog stava da kada ti krajevi jednom ispucaju nema te sile, ulja, carolije koje ce ih "zakrpiti" jedino sto moze da uradi to je da ih maskira. Ovo ulje to radi odlicno, mnogo bolje i od proizvoda namenjenim iskljucivo toj muci.


  • EFEKAT NAKON ISPIRANJA- i najbitnija stavka, dobro rekoh ja da je ono super dok je na glavi ali ko ce da seta sa masnom kosom? :) E pa drage moje efekat je odlican i nakon ispiranja, imate osecaj kao da ste kosu posle dugog posta nahranili slatkisima (u najmanju ruku). Meka, sjajna, zagladjena, i sa zamaskiranim krajevima.... Ja nakon ispiranja i samponiranja stavim i neki obican balzam (radim to iz razloga sto se bojim rascesljavanja) ali za tim nema potrebe (mada vi najbolje poznajete svoju kosicu)..

Za moju kosu do pola ledja je apsolutno dovoljna ova kolicina, tako da mi jedna teglica od 310g bas dugo traje.


Posto je ono sada u "tvrdom" stanju ja se sluzim tehnikom: odvaditi otprilike 3 supene kasike iz teglice, staviti to u soljicu pa soljicu ubaciti u mikrotalasnu na najmanju temperaturu. Alternativa za mikrotalasnu bi bila: dzezva sa vodom na sporet i soljica "na" dzezvi (nadam se da razumete) kao kad topite cokoladu na pari.
I tako toplo naneti na kosu, ja se sluzim tehnikom: umocim cetku u ulje i onda se cesljam, ravnomerno se rasporedjuje ulje a vi u isto vreme masirate teme sto je odlicno za cirkulaciju, nakon par sati (ja najcesce prespavam sa uljem) oprati i kosu i cetku i to je to, kosa je nahranjena i lepa a mi zadovoljne onim sto vidimo u ogledalu :)


Ima fenomenalan kokosast miris, ali to nije ono na sta smo do sada navikle, ovo je pravi nekako prirodan miris, ja volim te "prirodne" mirise, tacno mi ne bude dobro kad nesto natrpaju aromama pa to na kraju vise smrdi nego mirise.

Ovo je jedan od retkih proizvoda za koji mislim da ga cenom podcenjuju, ovo bi trebalo da se placa zlatnim novcicima :D
Da li ste vec koristile kokosovo ulje? Kakva su vam bila (pozitivna) iskustva ? :)

CENA: 800din
KOLICINA: 310g
ODNOS CENA KVALITET 1 / 5 : ma cista 5, bez razmisljanja
RADI ONO CEMU JE NAMENJENO: ma ovo radi sve ja mislim da ovo hoce i da skuva rucak, samo jos niko nije pokusao :)
SVE U SVEMU: kao sto rekoh, ovo je zlata vredno

Do sledeceg posta PA-PA <3

Нема коментара:

Постави коментар