Translate

Странице

петак, 13. март 2015.

Noviteti

Najvise se obradujem sitnim novitetima, nesto sto cu tek da probam, pa da ne duzim...




  • Akivni kiseonik- to inace upotrebljavam kada me napadnu bubuljice. Ko ovo nije probao toplo preporucujem da proba, broj bubuljica se prepolovi za samo nedelju dana koriscenja.
REC PROIZVODJACA: Viva Ster (aktivni kiseonik) se upotrebljava ne razblazen, prskanjem vise puta dnevno bez ogranicenja. Posle upotrebe nije potrebno ispiranje.


  • Nivea Baby Fresh & Pure- vec sam ih nahvalila da su mi dosta bolje od Soft & Cream, kupila sam jedno mini pakovanje za torbu.


  • Nivea Baby Caring Powder- verovatno ste vec zakljucile da sam Nivein fan. Ne znam na cijem sam blogu procitala da se problema zvanim MR.BUBULJICA resava upravo baby puderom, paaa reko da probam :)






  • Pantene Deep Moisture Souffle- Pena za jaaakooo suvu kosu. Ja ranije nisam imala suvu kosu, u zelji da posvetlim moju godinama farbanu u crno kosu ja poslusam nebulozan savet da na kosu stavim cist 12% hidrogen (PA AJDE, GDE MI JE PAMET BILA?) i od tada ja muku mucim sa suvom, ma sta suvom, presuvom kosom pa sve sto u opisu ima: "za suvu kosu" ja pomahnitalo kupujem u zalihama :) Utiske kao i post NEGA SUVE KOSE ocekujte uskoro.

  • MeiLab Brsljan ulje- ulazim ja u apoteku, pre mene neki dedica trazi lavandino ulje za masazu, apotekarka mu nudi upravo ovo ulje... I tako i ja i dedica oslobodimo apoteku za 2 bocice ovog ulja :) Proizvodjac navodi da je za masazu tela koje je zahvaceno celulitom, a posto znamo da ide lepo vreme ja reko na vreme da pocnem bitku sa tim gadom zvanim celulit.

  • Schwarzkopf Power Mega Strong- lak za kosu kod kojeg mi nije bitno to sto obecava 24 sata ucvrscivanje vec to sto me jedino od njega kosa ne svrbi.




  • Kosili bebi ulje za negu osetljive koze- ako ste procitali zadnji post znate za sta koristim bebi ulja, e ovoga puta sam resila da pruzim sansu nasem domacem proizvodu (ko nije upucen Kosili se proizvodi u Leskovcu) paaa cu vam svakako preneti utiske ko je bolji: stara proverena Nivea ili pak nas proizvod Kosili.


  • Garnier Fructis Goodbye Damage "silikonsko ulje"- silikonsko ulje sam rekla zato sto mi je za silikon previse tecan a za ulje mi bas deluje "silikonasto", za sada mogu da vam kazem da je miris diiivan, i kao sto i linija navodi namenjeno je ostecenoj kosi (moja je suva pa joj takvi "uljasto/silikonski" preparati prijaju) u svakom slucaju uskoro ide detaljna recenzija ovoga :)


  • Loreal ELSEVE total repair extreme- ovo mi je druga bocica, za prvu jedino sto mogu da kazem jeste da se brzinom svetlosti trosi, ima 15ml i posto sam mislila da ce trajati duze nisam ovaj preparat totalno "skenirala" iz tog razloga evo drugog pakovanja da mogu da podelim utiske. Takodje ide recenzija :)

To bi bilo to sto se tice noviteta, nadam se da sam vas zaintresovala za recenzije :)
Do novog posta PA-PA <3

Нема коментара:

Постави коментар