Translate

Странице

понедељак, 9. март 2015.

Dobro dosli na moj mali blog

Pre svega bih zelela da se unapred zahvalim svakome ko izdvoji malo vremena za ovaj blog...
Za pocetak bih malo opisala sebe i sam blog odnosno sta vas ocekuje na njemu:
  • Ko sam ja? 
  • Ocemu cu pisati na ovom blogu?
Ja sam devojka koja obozava da cita tudje blogove, odatle je potekla ideja da napravim sopstveni.
Obozavam razne mazalice :) Bilo dekorativne ili preparativne, medjutim problem nastaje kada ja tu "mazalicu" koju sam namerila da kupim ne mogu da pronadjem (nemam u blizini ni DM ni LILLY, takodje nema ni ALEXANDAR COSMETICS-a, a ni bilo koje vece kozmeticke kuce) nema sta nema :))
Dakle moji postovi ce biti zasnivani iskljucivo na "mazalicama" iz raznih obliznjih drogerija, apoteka, zdrave hrane, super marketa... Jednom recju gde nadjem-tu kupim.
Znam da ima puno devojaka koje dele moju sudbinu (nema kozmetickih kuca u blizini), iz tog razloga sam i krenula u avanturu pisanja bloga. Mislim da ce devojke imati vise nade ako znaju da je proizvod kupljen u super marketu, znaju da ga ipak mogu pronaci. Takodje mislim da ima dosta kvalitetnih proizvoda drogeriskog ranga (slazete li se?)..
Dakle pisacu iskljucivo svoja misljenja o proizvodima (nema nikakvih naznaka diskriminacije), ako se meni proizvod ne dopada ne mora nuzno znaciti da nece i vama ili obrnuto, u svakom slucaju navescu zbog cega mi se proizvod dopada ili ne dopada pa vi sami zakljucite hocete li ga kupiti...
Do novog tj prvog posta PA-PA <3


Нема коментара:

Постави коментар