Translate

Странице

петак, 27. март 2015.

Balea Body Butter-i

Uh, mislim da se ova dva batera ne mogu naci kod nas, mada nisam sigurna. Ja sam ih dobila iz inostranstva pa zato ne znam,uglavnom ako ih nadjete ili imate nekog u inostranstvu OBAVEZNO ih probajte.
Ja sam ocarana i mirisom i hidratacijom.
Znate onaj divan osecaj kao da vam je koza konstantno vlazna, po meni je to zapravo ona prava hidratacija... Nisu masni, nisu teski a mirisu mmmmm :)  Tacno mi je doslo da malo kusnem :D





Zucker Schnute- Joooj, ko voli osvezavajuci citrusni miris bice zaljubljen u ovaj bater, mada me teksturom vise podseca na neku guscu kremicu. Mirise mi naaaa, na sve zivo slatko osvezavajuce (divan opis :D ) mirise na puding od limuna, na tresnje, na nesto preslatko ali ne u smislu da vam bude muka vec bas, bas osvezavajuci slatkast miris. Mislim da je ovo iz neke limitirane kolekcije YOUNG ali mozda ga jos uvek ima u prodaji. Dok se razmazuje deluje masnjikavo ali ga koza upije brzinom svetlosti, i ostavlja samo vlazan osecaj na kozi. Sladokuscima ce se sigurno dopasti, ali nekome ko ne voli citrusne mirise bas i ne verujem posto citrus preovladava mirisom, ali vrlo suptilno i na vrlo lep nacin.

KOLICINA: 200ml
ODNOS CENA/KVALITET 1/5 :  cenu ne znam ali za kvalitet dobija 5
RADI ONO CEMU JE NAMENJENO 1/5 :  5
SVE U SVEMU: odlican proizvod, vredi ga kupiti.



KAKAO- Ma kakav kakao? Lazu!! Ovo mirise na pravu pravcatu cokoladu :)
Toliko mirise na cokoladu da vam dodje da probate da li je i ukusna kao sto mirise. Ista tekstura, mozda za mrvicu gusca od ZUCKER-A, a prava cokolada (veliki fan iste :)  Mislim da je ovaj bater pogodniji za zimski period posto je miris bas slatkas, bas cokoladan (znam, dosadna sam :D ) ali do sada koji god sam "cokoladni" proizvod probala, svi su mi mirisali vestacko, onako bas fabricki... Sa ovim je druga pesma, pravi prirodan miris. Takodje deluje masnjikav dok ga ne razmazete dobro, e tada budete obavijeni mirisom cokolade a koza vam je samo hidrirana, ne i masna. Mozda bater i sluzi tome da ostavi neki mastan negujuci trag na kozi ali ja to ne volim, mislim realno sta posle da radim tako masna? :) :D Niti mogu da se obucem, niti da sednem, zato ja volim ove brzo upijajuce lagane batere. Kakao-Cokolada je moj favorit godine <3

KOLICINA: 200ml
ODNOS CENA / KVALITET 1/5 : isto ne znam cenu ali kvalitetu i mirisu dajem  5+
RADI ONO CEMU JE NAMENJENO: definitivno da, za one koji vole laganije kreme.
SVE U SVEMU: od <3 ga preporucujem svima koji su fan cokolade :)

Da li ste vec probale ova dva batera? Kakva su vasa iskustva? <3

Eto, nadam se da sam vam bar malo docarala te prelepe mirise citrusa i cokolade, do sledeceg posta PA-PA <3

2 коментара:

  1. Pa ti si to tako slatko opisala da mi je već žao ako nema da se kupi kod nas;)
    Deluju baš po mojoj meri, posebno čokolada, jer ni ja ne volim previše masne kreme za telo ;)

    ОдговориИзбриши
  2. veruj mi predivni su, ja bi uz njih poklanjala i kasicicu za svaki slucaj :)
    a mozda ih ima u DM-u, ako imas neki u blizini kreni u potragu, apsolutno vrede <3

    ОдговориИзбриши