Translate

Странице

среда, 11. март 2015.

Zurka pod tusem - Favoriti februara

Moje tusiranje se zavrsava za 10min, 5min se tusiram a 5min uzivam u mirisu gela za tusiranje.
Odatle mozete da zakljucite da mi je kod biranja gela prvensveno bitan miris, kozu nemam preosetljivu pa mogu da priustim sebi i malo agresivniju kupku. Mislim da je bitnije da gel ima lep miris koji se zadrzava na kozi nego da ima neku jaku hidrataciju, to obicno sredjujem losionom :)


  •  NIVEA HARMONY TIME- ima diiivan miris koji se zadrzava na kozi, mene taj miris asocira na nesto slatko, neki puding od ruze :))) Kremaste je teksture, i nekako ima taj opustajuci efekat. I ako proizvodjac navodi da sadrzi bademovo mleko u mirisu ovog gela se to ne oseti ali se svakako oseti da je koza meekaaa na dodir (to je verovatno taj badem :))
  • PALMOLIVE IRRESISTIBLE SOFTNESS- mleko za kupanje obogaceno 100% prirodnim ekstraktima orhideje, aloe vere i kompleksom vitamina. Miris je nekako bar po meni konfuzan, na prvi njuh se oseti sve a u stvari nista, tek posle duzeg njuskanja imate osecaj kao da ste u nekom vrtu sa cvecem, sa puuunooo cveca. Tokom tusiranja umirise celo kupatilo ukljucujuci i vas :) Na mojoj kozi se miris ne zadrzava duze od par minuta, ali zato moja pufnica za tusiranje (videcete je na kraju posta) mirise duugo.
  • NIVEA FRANGIPANI & OIL- gelaste je teksture sa cesticama ulja koja se pretvaraju u negujucu penu. Miris je egzotican totalno neopisiv, pise da mirise na cvet Frandjipani ali ja stvarno ne znam kako taj cvet mirise tako da ne mogu da vam kazem da li je zaista tako. Miris se nekako zadrzava lokalno, ne umirise kupatilo ali zato umirise vas :) Njega jedino koristim bez pufnice upravo zbog onih uljanih cestica koje su zaista sitne tako da nema nikakvih naznaka blagom pilingu one se odmah pri kontaktu sa kozom tope, i ako bih ja volela da ima i blagog pilinga.




  • SHE... IS SEXY- gelaste teksture tek malo parfimisan (miris je nekako bas parfemski), najmanje mi se dopao od svih, jako ljubicaste boje. Jedino pozitivno kod ovog gela je to sto za vreme kupanja imate osecaj kao da se kupate u nekom blagom parfemu, sto se tice hidratacije, tu ne radi nista pa cete morati i mleko pod obavezno da upotrebite. Miris se zadrzava na kozi (ali blago kao sto je i on blag)
  • FA YOGHURT VANILLA HONEY- kremaste teksture i jakoo sladunjavog mirisa koji se takodje zadrzava na kozi, mene licno taj miris asocira na neke slatke mafine, ma na nesto preslatkoo. Ko ne voli slatke stvari mislim da nece moci da izdrzi ovaj slatki udar :) Hidrira i vise nego odlicno za jedan gel, tako da losion nije obavezan. Ja sam njega kupila u nekom setu ali mislim da ga ima i ovako u prodaji.
  • SHE... IS A CLUBBER- gelaste formule i vrlooo prijatnog prefinjenog parfemskog mirisa, moj favorit medju parfimisanim gelovima. Nezno pink boje i nekako osvezavajuceg osecaja na kozi, pri tom taj se parfemski miris duuugo zadrzava na kozi. Na prvi pogled isti kao i SHE.. IS SEXY ali je ustvari tako drugaciji, po meni mnoogo bolji od gore pomenutog.


I za kraj nesto sto takodje ima veze sa stvarcicama pod tusem:



  • NIVEA INTIMO NATURAL-losion za intimnu regiju kremaste teksture i vrlo prijatnog prirodnog mirisa, bas mirise na kamilicu :) Ja licno ne primecujem razliku kada koristim ovaj losion ili neki drugi gel sem sto ovaj losioncic daje mali vrlo blag osecaj hladjenja (ne pecka) Imam u planu da probam i DOUBLE EFFECT posto sam SENSITIVE vec probala i nije mi toliko odgovarao kao ovaj.
  • MOJA PUFNICA ZA TUSIRANJE- vec gore pominjana, nista posebno ja sam je dobila u nekom setu ali nebi bilo uredu da je ne pomenem a za svako tusiranje je koristim. Jako mekana, stvara bogatu penu u kombinaciji sa pravim gelom :)


To bi bilo to drage moje, nadam se da sam uspela bar malo da vam razresim dilemu koji od tih gelova kupiti, do sledeceg posta PA-PA <3

Нема коментара:

Постави коментар