Translate

Странице

петак, 3. април 2015.

AFFINIMAT Maybelline

Svima dobro poznat Maybelline-ov puder.
Bio je pravi hit nekih par meseci i onda je pao u zaborav, ja cu vam objasniti i zasto :)
Po meni bi ovaj puder trebao da se zove "malo suvlji puder", zato sto ne daje mat efekat, bar ne u meri u kojoj bi trebao da bi opravdao ime "mat".


MAYBELLINE REC: jedinstvena mesavina prirodnih pigmenata boje stapa se savrseno sa vasim tenom, prikrivanje nesavrsenosti , besprekorni finis . kontrola sjaja, za mat rezultat ceo dan.

MOJA REC: Puder dolazi u pakovanju od 30ml, pakovanje je lako za doziranje i nece vam se otvoriti ili prosuti tokom putovanja.
Ali osobe koje prvi put koriste ovaj puder moraju da budu oprezne pri okretanju bocice tj pri istiskivanju proizvoda zato sto je puder jako, jako tecan. Moj je u najsvetlijoj nijansi tj u nijansi 14 CREAMY BEIGE, SPF 17 SUNSCREEN.
Ali mislim da ni najsvetlija nijansa nije dovoljno svetla, i nece sigurno odgovarati devojkama sa izrazito rozikastim svetlim tenom. Ovaj puder je za "zuckast" ton koze, bar je to moj utisak :)


Kada ga otvorite zapljusnuce vas miris alkohola, ali to je i bilo za ocekivati s` obzirom da treba da "matira" lice. Lako se razmazuje isto kao i njegov predhodnik AFFINITONE sto je po meni veliki plus :) Nije najsjajniji kad pokusate da ga nadogradite, nekako vas onaj prvi sloj ne pusta da ga prikrijete, a osnovna prekrivenost mu je srednja ka jakoj.

A evo i prekrivenosti i tog mat finisa:

Po meni solidan matirajuci puder. Perfektan za devojke sa zuckastim podtonom koze.Na licu ostaje nekih 4h.

CENA: oko 800din
KOLICINA: 30ml
ODNOS CENA / KVALITET 1/5: 4
RADI ONO CEMU JE NAMENJEN: da, solidno matira.
SVE U SVEMU: solidan puder, za zuckasti podton.
Da li ste koristile ovaj puder?
Kakvi su vasi utisci?

Do sledeceg posta PA-PA <3

Нема коментара:

Постави коментар