Translate

Странице

понедељак, 13. април 2015.

GARNIER FRUCTIS Repair & Shine3

Ova maskica je cudooo, apsolutno cudo za "neuhranjenu" kosu. Tako je nahrani, botoksuje, preporodi...
Ja bi je nazvala GARNIER FRUCTIS BOTOX :)


Ovo mi je bila jedna od prvih maski koju sam probala, zapravo prva posle silnih balzama.
To je bilo moje prvo sretanje sa maskom za kosu i ujedno moje prvo odusevljenje <3 <3

Da cini neka cuda sa rascesljavanjem to ne mogu da  lazem, aliiii u botoxovanju kose je No 1!

Dolazi u pakovanju od 300ml sto meni traje tri meseca uz pranje 2x nedeljno.
Maska je vrlo gusta, ne previse ali nije ni vodena :) Ko ce mene razumeti :)


Pod prstima se ne oseca onaj spektakularan mekani osecaj kose, ali kada je isperete i osusite kosu, vasa kosa je nahranjena i imate utisak da je zdravija.. Sto bi ja rekla, maska na duge staze.

Miris je fenomenalno vockasto kiselkasto fantastican :) I miris se bas primetno zadrzava na kosi. Ja se vise posvetim njuskanju maskice nego kosi tokom nanosenja.

Ima neke sitne bobice, granulice, cestice koje iskreno ne znam cemu sluze, uglavnom tope se u dodiru sa vodom pa nema bojazni od ostajanja cestica u kosi.

Moja su jako pozitivna iskustva sa ovom maskicom, tako da je toplo preporucujem.
Namenjena je prvenstveno suvoj i ostecenoj kosi, ali ja bi je pre okarakterisala kao HRANA ZA SUVU KOSU.

CENA: 500din
KOLICINA: 300ml
ODNOS CENA / KVALITET: odlican 5, i vise nego zadovoljna :)
RADI ONO CEMU JE NAMENJENA: mozda i ne bas, ali fenomenalno hrani kosu.
SVE U SVEMU: ma toplo je preporucujem, prvi moj GIWEAWAY ce biti ova maskica :)

Da li ste je vec koristile?
Kakva su vam iskustva?

Do sledeceg posta PA-PA <3

2 коментара:

  1. Sviđa mi se. Koristim Garnier šampon sa avokadom i shea maslacem. Nakin potrage za savršenim šamponom odluka je pala na ovaj :) i oduševljena sam sa ovim "žutim" Garnier šamponima, regeneratorima i maskicama :)

    ОдговориИзбриши
  2. eto ubedila si i mene da probam samponcic.. pa javljam (pozitivne) utiske :)
    bas mi je drago da se jos nekom dopadaju garnier "zutaci" :)))) <3 <3

    ОдговориИзбриши