Translate

Странице

среда, 22. април 2015.

Freeman MINT & LEMON clay mask

Nije me dugo bilo, ali napokon evo me..

Javljam se sa ovom lepoticom.. Ljudi ovo je cudo, ma savrsenstvo, ja nemam reci hvale za ovu masku.

Ja ne znam odakle da pocnem, kako da opisem koliko je dobra a da na pola citanja ne pomislite da je fejk recenzija.










ova maskica je meni dosla u pakovanju od 175ml, i mirise u najmanju ruku kao da je u ambalazu upakovan jutros obrani limun. Guste je teksture ali se u dodiru sa kozom vrlo lako nanosi.

Zeleno plave je boje i potpuno prekriva lice (nije providnjikava), nekako ne verujem providnim maskama :)

Mene je ona odusevila time sto je namenjena masnoj kozi, ali opet ne isusuje lice kao mnoge.
Ja je nisam koristila pred spavanje nego ujutru, volim taj mat izgled koji ostaje za njom :)


Kada je stavim ujutru meni je ceo dan lice mat, bez i trunke presijavanja.
Stavila sam je kada su me napale neke bubuljice, nisam previse ocekivala ali kada sam je skinula bubuljice su bile spremne za povlacenje :) (jupiiii)


 Na licu se potpuno skori ali se vrlo lepo razgradi tokom skidanja, i nije potrebna spakla za skidanje :)

Dakle ja sam svoju caroliju protiv bubuljica pronnasla :D
Jos vam dugujem link  stranice sa koje sam ja ovu lepoticu narucila. Vrlo su korektnii i ekspeditivni, ljubazna Vesna mi je cak ponudila i konsultaciju oko tipa koze i problema ili zeljenog efekta, ovu maskicu mozete naci OVDE

CENA: 500din
ODNOS CENA/ KVALITET: i vise nego odlican 5+
RADI ONO CEMU JE NAMENJENA: ma ona sve radi, mislim da ume i da cisti :)
SVE U SVEMU; ma ovo ljudi narucujte odmah... Jos ste tu?

I jos da se pohvalim mojim malim pacovom, koji ce kad poraste biti staford


to je ovaj desno :)))  Malo pacovce koje mi kida zivce, opasnik je :)

jos da pogrickamo i sve ove uskrsnje slatkise pa da porastemo :D


Do sledeceg posta PA-PA <3

Нема коментара:

Постави коментар