Translate

Странице

недеља, 26. април 2015.

Bioten skin moisture

Za ovo malo cudo sam cula od Vine, koju ovim putem i pozdravljam, a posto toj devojci bezuslovno verujem resila sam i ja da isprobam ovaj piling.

Bioten je Grcka kompanija za koju sam ja mislila da puca neke astronomske cene, pokazalo se da su pristupacnije od vecine drugih.

sta kaze BIOTEN: Bioten skin moisture piling krema za normalnu/kombinovanu kozu je obogaćena 100% prirodnim ekstraktima, dobijenim ekoloskim i cistim medotama ekstrakcije. Med, prirodni hidratantni sastojak, pomaze kozi da odrzi idealan nivo vlaznosti, dok cestice kostice kajsije obezbedjuju neznu eksfoliaciju i poboljsavaju ten i teksturu koze. Bioten piling krema efikasno cisti pore i nezno uklanja visak sebuma i mrtve celije sa povrsine koze. Koristiti 1-2 puta sedmicno.

MOJI UTISCI: tubica ima 150ml i ja imam utisak da ce mi to trajati beskonacno, lepo se razmazuje na kozi. Ja ga koristim tako sto se prvo umijem mojom Becollino kupkom pa potom na vlazno lice nanesem ovo cudo, vrlo mala kolicina  je dovoljna za celo lice.
Piling kuglice su vrlo, vrlo sitne pa vam nista nece biti ni da ga koristite vise od 2x nedeljno. Iskreno ja ga koristim kad se setim, posto imam jos nekih pilinga na isprobavanju. 


Miris mu je fenomenalan, bas onako lep i prirodan, bez primesa vestacke fabricke arome.
Tacno se oseti iz mirisa i kajsija i med, sve pohvale za miris.
Ucinak mu je i vise nego dobar, moje lice se posle njega ne prosija ceo dan, ja bi ga slobodno nazvala matirajuci piling. Ako ste mislili da mi je onda lice suvo, ne, nije ni najmanje, zaista ostavlja hidrirano lice. Ovaj piling mi je uneo poverenje da sve sto vidim pod nazivom "BIOTEN" kupim momentalno :)

CENA: negde oko 350din (ne znam tacno)
ODNOS CENA / KVALITET: i vise nego dobar 5+
RADI ONO CEMU JE NAMENJEN: ma radi sve, od sad se kunem u njega.
SVE U SVEMU: topla preporuka, apsolutno ga svi mogu koristiti od "masnokozaca" do "suvokozaca", svakom ce prijati.

Svakom bi preporucila ovo malo cudo.
Mene je ocarao, da li je i vas?


Do sledeceg posta PA-PA <3

2 коментара: