Translate

Странице

недеља, 5. април 2015.

Aprilski HAUL

Evo i aprilskih noviteta, malo su uranili ali to je zato sto posle krece fama oko uskrsa, posecivanje rodbine, farbanje jaja, primanje i odlazenje u goste ;)

Ima ih dosta, pa da krenemo;

1. Balea Peachy Rose gel za tusiranje koji predivno mirise...
2. Balea Olive krema za ruke.
3. Balea Young Nach Katze mleko za telo sa mirisom visnje.

Tri solidna dezedoransica:
1. FA Floral protect- super je za leto, prijatno osvezava a ne "gusi"
2. B.U. predivan miris sa ne tako zavidnom zastitom.
3. DOVE Silk dry- divno mirise i divno neguje.

Bioten proizvode do sada nisam koristila, ali eto pocinjem:
1.Bioten skin moisture Scrub Cream- ocekujte utiske
2. Bioten Perfect Hands SOS- ocekujem dosta od ove kremice, ima izuzetan miris.

1. Fitoval kapsule protiv opadanja kose- ja napravim dramu cim vidim par dlaka u kadi, tako da mi ovakvi proizvodi nisu nepoznanica, u svakom slucaju ocekujte recenziju ovih kapsula :)
2. Anti Celulit Gel- ovakvih proizvoda nikad dosta, ja se u prolece natrpam ovim proizvodima.

1. AFFINITONE puder koji sam ne znam zasto bacila u zaborav, potpuno ne zasluzeno. Sledi recenzijica istog.
2. Essence al about MATT- slede utisci :)
3. iiii docepala sam se i ja ovog BETTER SKIN-a, ocekujte opsirnu recenziju.

1. Baby lips- meni se jedino ovaj peachy kiss dopao, pa je upao u korpu  :)
2. Oriflame blending brush- obavezno delim sa vama utiske iste
3.Golden Rose dream eyes u beloj boji.

I to bi bilo to, bice puno recenzija i utisaka :)
Da li vec imate nesto od ovih noviteta?
Koji su utisci istih?
Do sledeceg posta PA-PA <3

Нема коментара:

Постави коментар