Translate

Странице

уторак, 14. април 2015.

FREEMAN Acai bobice

Ako ste me pratile znate da sam skoro dobila Freeman-ov paketic sa 3 lepotice,..
Limun, acai bobice  i crni secer piling :)

I resila sam da prvo ovoj lepotici dam sansu da se pokaze.
Ocarala me je prvo svojim vockastim mirisom a onda i plavkasto-zelenom bojom.













A i pakovanje joj je slatko i vockasto. 
Kada sam je stavila na lice nisam puno ocekivala, ali kada sam je skinula usledilo je iznenadjenje.
Moj tip koze je kombinovan ka masnom, i zato volim "zatezajuce" maske, sta ja znam nekako imam osecaj da ako se "skori" na licu nece dodatno da ga umasti.
I ova maskica je upravo takva, zateze kada se skori pa ko ne voli taj efekat nebi mu je preporucila, sve ostalo kod ove maske je feeeenooomenalnooo.


Lepo se razmazuje, lepo prijanja na lice. Jedino sto bi joj zamerila je pakovanje koje ne znam kako ne ide uz tu gustu masku, ja sam pola kupatila "zamaskirala", no ako uzmemo u obzir njene dobrobiti to je potpuno zanemarljivo.




Lice mi je bilo upaljeno, sa par bubuljica na njemu.
Ova maska ga je tako smirila, kao da sam prespavala sa oblogom od kamilice na licu, a drzala sam je 15min i skinula kao sto navodi FREEMAN toplom vodom. Lepo se skida, nije potrebno "trljanje" i lepo se razgradjuje tokom ispiranja tj ne oseca se suvoca i skorelost.

Mogu da kazem da odlicno smiruje bubuljice i pomaze njihovom povlacenju.

Ja sam pozitivno iznenadjena ovom lepoticom, toplo je preporucujem.

CENA: ne znam tacno ali otprilike 500din
KOLICINA 150ml / 175ml
ODNOS CENA / KVALITET: i vise nego dobar 5+
SVE U SVEMU: svakom bi preporucila ove FREEMAN maskice, za mene su one fenomenalno otkrice.

Da li ste je vec koristile?
Kako se vama pokazala ova maskica?

Do sledeceg posta PA-PA <3 

Нема коментара:

Постави коментар