Translate

Странице

петак, 17. април 2015.

FA zajednicko tusiranje

Kupite ovaj dvojac i pravac kod decka :)

Ja ponekad volim da se tusnem i sa muskom kupkom, cisto da vidim sta propustamo :D
Konkretno ova muska kupka FA ACTIVE SPORT Ginko i nije nesto posebno, nego ajde da joj posvetim par reda kad sam je vec isprobala.



Kupka dolazi u prijatnoj i prakticnoj ambalazi od 750ml (obozavam ta giga pakovanja, pa kad navrneeem...) i namenjena je muskarcima.

Obecavaju osvezavajuc osecaj, sto verujte mi i jeste tacno na moje cudjenje jer u sastavu nema mente ili nesto tome slicno.

Jako prijatne plavicasto tirkizne boje, mene je bojom odmah kupila, redje gelaste teksture.

Veomaaa parfemast miris se duze vreme zadrzava na kozi.

CENA: oko 500din
ODNOS CENE I KVALITETA: i vise nego dobar
SVE U SVEMU: ko voli da zaviri u muske kupke ili da ukrade od decka toplo preporucujem

Aaaa sada ova zenska lepotica FA LUXURIOUS Moments

Ovo je mogu slobodno reci zimska kraljica, veoma jakog slatkog mirisa nikako ne moze da se uklopi sa visokim celzijusom.

Divnog pakovanja od 750ml ume celo kupatilo da umirise, i to bas slatko, kao kad udjete u neciji auto sa 5 onih visecih parfemcica.
Mene ovaj miris bas na te slatke automobilske mirise i podseca, ali daleko od toga da ima neprijatan miris.


Predivne ljubicaste boje mene je ocarala, tako fine i kremaste teksture, toliko je hranljiva da nakon nje nema potrebe za losionom (sinoc isprobano i koza mi je i jutros bila meka i glatka) mogli su slobodno da je nazovu 2 u 1.

Kremaste je malo redje teksture ali ako uzmemo u obzir da ume da nahrani kozu kao losion onda je to skroz zanemarljivo.Nemam vise sta da dodam da je nahvalim, jos vam dugujem sastojke.


CENA: oko 500din
ODNOS CENE I KVALITETA: odlican 5
SVE U SVEMU: ovu lepoticu cu da kupujem do kraja zivota (naravno u zimskom periodu)

Da li i vi volite da se ponekad "macnete" necim za muskarce?
Kakvi su utisci?

Do sledeceg posta PA-PA<3

Нема коментара:

Постави коментар