Translate

Странице

петак, 24. април 2015.

Loreal ELSEVE color-vive

Ja sam ovaj sampon kupila kada sam sveze bila ofarbana u crno, i ako sam se par godina farbala u tu boju ona mi se ispira brzinom svetlosti.
Odatle ideja da probam ovaj sampon, on obecava znatno duze ocuvanje boje.

LOREALOVA REC: Sampon za negu bojene kose.
ZADRZANA BOJA : Nova formula sa COLOR- SEAL ELIXIR  i UVA/UVB filterima pomaze u ocuvanju boje.
BLISTAVOST :  hranljivi koncentrat neguje kosu i cini kosu svilenkastom.
DOKAZANI REZULTATI : do 80% boje je ocuvano nakon 28 pranja..

MOJA REC: Sampon nam dolazi u standardnom pakovanju od 250ml (nisam uocila vece pakovanje), i ljudi ovo mirise ubija! To tako lepo mirise da sam ja njega celim putem u kolima do kuce njuskala, ne samo da sampon lepo mirise nego vam posle upotrebe mirisu i kupatilo i kosa i peskir (da toliko su mu dobro odradili miris).
Miris nije zagusujuc, naprotiv jako je prijatan vockasto jak. 

Sampon je skoro krec bele boje, ne previse kremaste teksture i vrlo bogato peni na kosi.


E sad da predjem na ono zbog cega sam ga i kupila a to je ocuvanje boje: kod mene se po tom pitanju nije pokazao nikako, prvi put kada sam oprala sa njim ispralo mi se vise boje nego inace ali sam mislila da to tako treba, posle jos par pranja kada nisam uocila poboljsanje prestala sam sa koriscenjem. Ja bi njega nazvala SKIDAC BOJE ili KAKO SE STO BRZE OSLOBODITI CRNE FARBE.
Sto se tice nege nije nesto zadivljujuc ali posto mu to i nije primarna namena necemo mu to uzeti za zlo. Kosa zaista nije kruta posle njega, ima neku mekocu i FENOMENALAAAN miris.


Posto se meni jako brzo ispira crna boja ( mozda zbog moje prirodno narandzaste kose ) mozda ovaj samponic i nije tako los, samo jednostavno ne ume da zadrzi nezadrzivo :) :)

Jos vam dugujem sastojke pa ako ste  koristile njega ili neki drugi proizvod iz ove linije i dobro vam se pokazao molim vas da me demantujete :)


Pomirisite ga pre upotrebe i kupicete ga garantujem :)
CENA: oko 400din
RADI ONO CEMU JE NAMENJEN: pa kao sto rekoh ne bas, ali sve ostalo radi :)
ODNOS CENA / KVALITET: pa i nije bas na zavidnom nivou ali miris ga vadi.
SVE U SVEMU: pa sve dok ne probate neznate :D

Do sledeceg posta PA-PA <3

Нема коментара:

Постави коментар