Translate

Странице

уторак, 28. април 2015.

Testeri, testeri, testeri...


Ove testere sam sakupljala par meseci, isto toliko i testirala pa je dosao red da kazem po koju rec o svakom ponaosob.

Neki su iz casopisa LEPOTA & ZDRAVLJE, neke sam dobila uz proizvode, a neke mi je poslala moja draga Vesna iz Teatar Kozmetike.


-Loreal Nutri Gold Extraordinary Oil Face-

Ovo mirise nevidjeno, miris na licu se zadrzava citavog dana.
 Suvo ulje sadrži jedinstveni spoj osam esencijalnih ulja: lavanda, ruzmarin, geranij, narandza, ruza, kamilica, mazuran i lavanda.
Ulje bi trebalo da mirise na lavandu, sto nije tacno, mirise na nesto drugo, na nesto jako prefinjeno, na nesto prelepo.
Meni ovo ulje ne odgovara iz razloga sto mi je lice masnjikavo, ali za normalnu kozu je ovo pravo blago.
Upija se u kozu tek posle par minuta, i ostavlja neki divan sjaj na kozi.



-Nutri Gold Extraordinary Oil-cream -

Kremica iz iste ove linije obogaceni su uljima i aktivnim sastojcima protiv starenja koze te ih krasi zlatasta boja.
Krema mi je odgovarala u potpunosti, ne daje masnjikav finis, prelepo mirise, lako se razmazuje i na licu nije teska, potpuno se upije u kozu..






-Snal extract-
Sada je jako popularna ova kremica od Puzije sluzi pa sam tako i ja dobila svoj primerak na probu.
Prvo da kazem da ova kremica cudno mirise, nije neprijatan miris ni malo samo nije standardan za kreme :)
Kremica nije masna, razmazuje se lepo, tekstura je kremasta (a ja ocekivala gelastu) ali daje neki malo masnjikav finis i to mi ni malo ne odgovara, malo je i teska na licu. 
Mozda bi odgovarala nekom suvokozcu.



-Vichy LIFTACTIV suprene-
Za sve zene s normalnom i mesovitom kozom.
Prvo Vichy lifting dejstvo koje traje ceo dan. Kontinuirana korekcija bora i cvrstoce koze za mladalacku kozu sada, uvece i sutra.

I ako je namenjena starijim damama, meni je ova kremica savrseno odgovarala.
Vidno smanjuje pore, hidrira i osvezava lice, bez teskog osecaja na kozi.
Potpuno se upija i koza je posle nje glatka i sjajna, ma ona zaista podmladjuje :)





-NIVEA Q10 plus hidratantna dnevna krema SPF 15-
I ako jos uvek nemam bore apsolutno mogu da se uklopim u koriscenje ove kremice.
Joj kad sam je prvi put stavila, pa to mirise ubija.
Veoma lepe kremaste teksture, lepo se razmazuje i jos lepse upija.
Finis joj nije masnjikav ni malo, zaista prelepa kremica.
Lice posle nje ostaje hidratantno i vidno nahranjeno.








-Q10 plus ANTI-WRINKLE krema za predeo oko ociju-
Vidno umanjuje bore i podocnjake.
O ovoj kremi vam ne mogu nista reci sem teksture, razmazivanja i upijanja posto ni bore a ni podocnjake nemam.
Meni je predeo oko ociju jako osetljiv i ne podnosi ama bas nijednu kremu tog tipa.
Kremica je fine teksture, lepo se razmazuje i upija te ne ostavlja masne tragove.







-Q10 plus HIDRATANTNA NOCNA KREMA-
Vidno umanjuje bore i obnavlja kozu tokom noci.
Kremica je malo masnija od dnevne (sto je i za ocekivati, treba to da se "zakaci" za lice da bi stojalo tokom noci) ali se isto tako lepo i razmazuje i upija.
Nije neka "mascurina" da se razumemo, samo obilnije hrani kozu od dnevne.
Meni je ova kremica u potpunosti prijala, ne ostavlja jak miris ali ga opet ima u dovoljnoj meri.







-NIVEA CELLULAR perfect skin FLUID SPF 15-
Prikriva nesavrsenosti na kozi, poboljsava izgled koze.
Kremica zapravo Fluid koji obecava.
Meni je jako prijao, sa klasicnim nivea mirisom.
Nije tezak, lepe je teksture i isto takvog finisa.
Sad bas ne prikviva nesavsenosti ali to i ne ocekujemo od kreme, za to imamo puder :)









-NIVEA CELLULAR eye illuminator-
Trenutno umanjuje tamne kolutove, trenutno ublazava izgled nadutosti, ublazava sitne linije.
Iznenadila me je ova puderasta formula, ocekivala sam kremu a ne puder.
Sve u svemu krema-puder-iluminator kako god je super, lepo se stapa sa kozom i verujem da zaista prikriva sve to s obzirom da je to neki oblik pudera.
Mene su oci jako pekle od ovoga, sto ne znaci da ce i vas, ali ukoliko imate preosetljivu regiju oko ociju kao ja ovaj iluminator zaobidjite u sirokom luku.





-NIVEA CELLULAR overnight essence-
Prikriva fleke i druge oblike depigmentacije na kozi, ten je znatno ujednaceniji.
Ova krema je moj favorit.
To je tako lagana i fina formula, upija se u trenu i ostavlja za sobom blistavu kozu.
E sad sto se tice depigmentacije ni toga nemam ali imam malo crvenilo na obrazima koje je ova kremica malo smirila.
Nju cu kupiti zasigurno, za ostale ne znam :)

-NIVEA IN-SHOWER BODY LOTION Q10-
Ovih dana najpopularniji tester.
Ovaj losion pod tusem obecava blago zatezanje koze koenzimom Q10 i sitnim zrncima.
Zrnca su zaista fina i presitna pa se ne bojite da obavlja i funkciju pilinga, jok :)
Meni se dopao ovaj proizvod ali me nije i odusevio.
Lepa lagana formula, fino se nanosi i isto tako ispira, koza je posle njega nezna i glatka i eto mozda malo ali sasvim malo zategnuta :)




I to bi bilo to drage moje, da li ste vec isprobale ove proizvode / testere?

Do sledeceg posta PA-PA <3 










Нема коментара:

Постави коментар