Translate

Странице

уторак, 19. мај 2015.

Gel lak COLOR CHANGE



U potrazi za lakom koji mi sto duze ostaje na noktima, draga Katarina iz salona lepote Slim Line  mi je ponudila na testiranje Gel lak koji menja boju :)

Da, da, menje boju na promenu toplote i hladnoce :)






Stigle su mi tri bocice: Base Coat, Shellac Color i Top Coat...

Lak kao i Base Coat i Top Coat se suse u UV lampi 2min.

Najnormalnije sam skinula stari lak i premazala Base Coat bez predhodnog turpijanja nokatne ploce.








Potom sam bez brisanja onog lepljivog sloja namazala Shellac Color ili LAK KOJI MENJA BOJU i i njega stavila na 2min u UV lamou.  





Ja sam tekturom laka ocarana, niti je pregust kao gel niti je preredak... Tacno je usudjujem se reci savrsen!



Sve tri bocice imaju po 10ml, i izuzetno su lake za koriscenje.












Zatim je stigao na red i Top Coat koji je mene pored gel laka malo je reci odusevio, stavila sam ga preko Gel Laka isto bez brisanja lepljivog sloja i takodje ga susila 2min u lampi, a potom acetonom obrisala lepljivi sloj.

On je tako dao savrsenu glatkocu i sjaj noktu da cu nastaviti da ga koristim uz svaki lak..

Ove carobne bocice mozete poruciti online na OVOJ stranici na kojoj je sve tako pedantno uredjeno da je zadovoljstvo poruciti :)


Jos Vam dugujem video u kojem cu pokazati kako Gel Lak menja boju.

Izvinjavam se na malo losijoj slici posto je snimano telefonom (punjac kamere je zakazao) ali i uprkos tome ovaj lak je uspeo da pokaze svoju car.

SA LEVE STRANE JE SOLJA SA HLADNOM VODOM, A SA DESNE SOLJA SA TOPLOM VODOM,... DALJE CAROLIJU POGLEDAJTE SAMI <3



Da li ste vec koristile ovaj lak?
Ukoliko se odlucite da ga probate javite mi utiske :)

Нема коментара:

Постави коментар