Translate

Странице

понедељак, 25. мај 2015.

Dermix recenzija



Jedno jutro me je obradovao AKS kurir recima da imam da preuzmem posiljku, i kada sam je preuzela i otvorila mom odusevljenju nije bilo kraja.
DERMIX posiljka je stigla,... 

Gajim neku vrstu emocije prema tom brendu iz razloga sto su mi upravo oni PRVI ukazali poverenje i poslali mi njihove proizvode na isprobavanje (kako da kazem: isprobavanje, probu, testiranje, koriscenje? Molim iskusnije blogerke da mi pomognu :)

No, dosta emocija i pocnimo...



Prvo sam zapazila kremicu, koja je slozicete se na prvi pogled odisala prefinjenoscu.
Brzo sam ja to kao vrana sve raskupusala, otisla u kupatilo umila se i stavila kremicu....

Ona nam dolazi u glamuroznoj bocici od 50ml (sto je za ne poverovati meni trajalo citav vek)

Lepog ali zaista ne opisivog mirisa. Koliko god sam se trudila nisam mogla taj miris ni sa cim uporediti.

Sa pumpicom koja omogucava u mililitar preciznu aplikaciju. Veeeelikiiii PLUS!

Moja kremica je bila iz linije ANTI AGE HYDRATOR, a upravo ona obecava:
"Je idealno izbalansirana dnevna i nocna krema. Pogodna je za sve tipove koze ukljucujuci i masnu. Obezbedjuje kozi dugotrajnu hidratantnost, bez dodatnog zamascivanja. Sadrzi antisolarni zastitni faktor SPF 15. Naneti ujutru i / ili uvece na predhodno ociscenu kozu lica i vrata"

Ja sam je nanosila i ujutru i uvece.
Krema je malo je reci carobna, nisam ocekivala da ce savrseno delovati na moju masnu kozu ali se pokazala kao pravi madjionicar.

Vec 5 jutra sam primetila smanjenje bubuljica kao i smanjene pore.

Posle nedelju dana uzastopnog koriscenja moje lice je delovalo kao da sam nanela BB kremu, zaista je nikada necu menjati!!

Tekstura joj je za mrvicu ali zaista neprimetnu mrvicu teza za razmazivanje ali ja to resavam tako sto je nanesem dok se jos tonik na licu nije osusio u potpunosti.




JEDNA JAKO BITNA INFORMACIJA: pumpica kod ove kremice nije onakva da se dno podize tokom aplikacije, niti je od onih koje imaju cevcicu na dnu bocice,....
OVA KREMICA IMA SICUSNU CEVCICU NA SAMOM VRHU BOCE TJ POKLOPCU, PA SVE DOK BUDE BILO I POSLEDNJEG MILILITRA KREME ON CE JE APLICIRATI :) :)

Tri put URA za ovu dosetljivost!
Iskreno mene strasno nervira kad bukvalno pola kreme ostane a aplikator / pumpica se pravi blesava kao da me ne poznaje i nece da odradi svoj posao :)

Sa ovom kremicom nije tako, ponavljam ogromna pohvala za pumpicu.




Drugi ali ne i manje bitan proizvod je njihov rucno pravljeni sapun GOAT MILK SOAP FOR FACE...


"Rucno radjen sapun od biljnih jestivih ulja sa dodatkom mleka u prahu, surutke u prahu i svezeg kozijeg mleka. Hrani, neguje i stiti kozu. Prirodan glicerin odrzava vlaznost i elasticnost. Pogodno za sve tipove koze, osetljivu i sklonu alergijama. Sve aktivne komponente su sacuvane u integralnom obliku. Bez konzervansa, dodatnih mirisa i boja "






Sapuncic nam dolazi u ovoj lepoj kutiji od 40gr.

Kada sam lice oprala sa njim neverovatno je zaskripalo od cistoce, ne zateze i ne isusuje lice.

Zaista i jeste namenjen svim tipovima, posto je i mom masnom licu odgovarao.
Ja sam ga koristila u kombinaciji sa kremom pa u tom kontekstu znam da je fantastican, mada ne sumnjam da bi i sam uspeo da se snadje :)


Lep je i na dodir kremast, vrlo prijatan za umivanje...
Blago peni i izuzetno lepo ispira sa lica (sto je kod mene veliki plus, ne volim kad moram 7min da ispiram sapun a njega kao da sve vise ima).

SASTAV SAPUNA: Sodium, Cocoate, Sodium Palmate, Sodium Sunflowerate, Sodium Olivate, Aqua, Glycerin, Whole Dry Milk, Whey Protein Powder, GoatsMilk.


Eto, nadam se da sam bila objektivna i u pravom svetli Vam pokazala DERMIX proizvode.
Ukoliko se odlucite da im ukazete poverenje i porucite neki od njihovih mnogobrojnih proizvoda to mozete uciniti na fecebook stranici DERMIX 

Da li vec imate neki od proizvoda DR, Milojevica? 

4 коментара:

  1. Meni AAH mirise na limun. :) Imam AAH, vec druga bocica mi je pri kraju, krema je savrsena, uz to koristim i Face Lotion koji je nesto najbolje sto postoji, bocici se ne vidi kraj, jer zaista malo treba,a cuda cini, meni je lice nikad cistije. Body Balm koristim za klinca, ali ga ponekad i ja uzmem, kad niko ne gleda :), jer mirise na kakao i koza je jako meka. Sapun za kosu takodje koristim. Imala sam averziju ka tim tvrdim samponima, ali me je Dermixov sapun razuverio. Lepo peni, kosa je cista, produzava vreme izmedju pranja, ne stvara perut i nakon njega stavim malo regeneratora, zbog rascesljavanja kose, kosa je nikad lepsa. Probala sam i Makeup Remover kod drugarice i takodje je divan. Suprug koristi Antibol kremu, a majka Venefit i zadovoljni su. Ja nisam znala za Dermix proizvode do pre par meseci, ali od kako sam ih probala, ne zelim da ih menjam. Svima ih preporucujem i do sada ko god ih je probao po mojoj preporuci, niko nije bio razocaran. Imam zelju jos da probam sapun za lice, kao i za telo, mislim da mi je samo to ostalo da nisam probala.
    Eto, ja ih nahvalih, ali zaista to i zasluzuju.
    Pozdrav

    ОдговориИзбриши
  2. Apsolutno se slazem da su bez premca, kao i da se bocici ne vidi kraj :)
    moje su preporuke da probas sapun, neces se pokajati :)
    Ja sam samo ova dva proizvoda isprobala, ali tu ne planiram da stanem <3
    Srdacan pozicc :*

    ОдговориИзбриши
  3. Volela bih da probam ovu kremu,cini mi se da bi bas odgovarala mojoj umornoj i dehidriranoj kozi,recenzija ti je divna,pozdrav.

    ОдговориИзбриши
  4. Hvala ti punooo :)
    Veruj mi, ja mislim da ova krema odgovara svima, kao da tacno zna kojem licu sta treba i bas to mu i da :) ^^

    ОдговориИзбриши