Translate

Странице

четвртак, 7. мај 2015.

Jeftino a dobro? Maska za kosu SILICONE


Da li svi proizvodi koji su jeftini moraju biti i losi?
Moj odgovor je ne!  Nastojacu da bude sto vise ovakvih postova....

Kada vidim pocetak recenzije: "Ovaj proizvod je kupljen u Londonu"... Pa za Boga miloga da li svi mi imamo prilike da se "prosetamo" do Londona samo po taj proizvod!?

Ja sam ovu masku kupila u obliznjem marketu po ceni od 175,00din i za taj novac dobila 200ml sasvim solidne maske.


Sta nam kaze BOTANIKA: Okrepljujuce pakovanje sa proteinima za suvu, ostecenu, farbanu ili lomljivu kosu. Efikasno regenerise ostecene delove vlasi. Odrzava svezinu i sjaj boje kose. Nanosi se na kosu nakon samponiranja neznom masazom. Vreme delovanja 5-10min. Temeljno isprati.

Odmah da se razumemo, nije ona za extra tretiranu i ostecenu kosu, za suvkastu bi mozda i mogla da prodje... Ona je bar po meni idealna za devojke sa koliko toliko zdravom kosom i problemom rascesljavanja, takodje odlicno kamuflira (posto nijedna nije u mogucnosti da ih obnovi ma koliko ona kostala) ispucale krajeve, valjda zato sto joj je glavni sastojak silikon.

Ja bih je preporucila onim devojkama koje se ne farbaju a imaju neposliusnu kosu, a opet nebi da je otezaju i teskim maskama i jos dodatno silikonskim kapima. Ova maskica je takoreci 2 u 1 proizvod (ali opet napominjem da je zaobidju one devojke sa extra ostecenjima na kosi)

Kada sam je otvorila bila sam blago razocarana mirisom, i  pomislila: "Pa Zorice, za taj novac i ne mozes ocekivati nista" i opet sam se prevarila, zaista jeste i dobra i jeftina (gde ces bolje :)

Tekstura joj je jako gusta, blizu ULTRA DOUX maske, miris kao sto sam rekla nije zadivljujuc (nije neprijatan) mene taj miris najvise podseca na nekadasnji brilijantin za kosu.

I da nastavim, kada sam je stavila na kosu mogla sam momentalno da prodjem prstima kroz kosu (sto ne mogu sa svakom maskom), miris joj je ostao isti, ali se na svu srecu ne zadrzava u kosi. Kosa mi je nakon susenja bila za mrvicu suvlja nego kad koristim neku drugu masku, ali to je zaista bila nijansa samo (a ako uzmemo u obzir da mi je kosa extra suva, ova maska je odradila Sizifof posao)

Kosa ima sjaj (ne nesto spektakularno) ali nije ni bezivotna kao kada je samo operem samponom.
Problema sa rascesljavanjem nema ni nakon ispiranja proizvoda.


Eto, ukratko sam objasnila kome i cemu je ova maskica namenjena, ja cu je zasigurno koristiti kada budem u fazonu "odmaranja" kose od raznih mazalica. 

Probala sam jos par proizvoda ovog proizvodjaca, ali o tome u nekom od narednih postova.
Da li ste zagovornik teorije "sve sto je jeftino ne koristi nicemu"?
Kakvi su utisci?

Do sledeceg posta i nekog novog jeftinog a dobrog odkrica PA-PA <3

Нема коментара:

Постави коментар