Translate

Странице

четвртак, 14. мај 2015.

Prirodni Ivanini sapuni


Od drage Ivane sam dobila ove preeedivne PRIRODNE sapuncice...

Mnogi proizvodjaci kozmetike svoje proizvode oznacavaju sa "bio" ili "prirodno" jer se tako ti proizvodi bolje prodaju. Medjutim u velikom broju slucajeva ovi proizvodi sadrze prirodne sastojke samo u tragovima i izradjeni su od sintetickih i vestackih komponenata. 

To je recenica sa kojom nam se Ivana obraca na  pocetku njene STRANICE , a sa cime se ja slazem u potpunosti!

Stiglo mi je prelepih 9 sapuna koji su me istog trenutka kupili izgledom :)


SAPUN COKOLADA / Ivanina rec; Sastav sapuna čine crna čokolada, kakao buter, kombinacija biljnih ulja i kaustična soda.
Sapun od čokolade podstiče metabolizam kože, njenu prokrvljenost, vlažnost i produkciju kolagena, aktivira zaštitnu funkciju kože pri čemu dolazi do njenog podmlađivanja. Uklanja površinski sloj mrtvih ćelija. Pogodan je za svaki tip kože.


moja rec: Prvi sapun me je ocarao izgledom, kao mali slatki kolacic... 
Momentalno sam mu nasla mesto u kupatilo i tako pravila zazubice gostima tim malim kolacicem-sapunom :)

Stavljala sam maslinovo ulje na kosu i rekoh hajde da ovom malisi zadam najtezi zadatak (svi znamo koja je muka oprati maslinovo ulje)  Devojke, nikada mi ni sa jednim sapunom ruke nisu tako "skripale" od cistoce i to sa samo jednim "sapunjanjem". Ja sam se prosto odusevila, sa ostalim tecnim sapuncicima to mi je uspevalo tek sa drugim trljanjem.



SAPUN KAMILICA / Ivanina rec: Sastav sapuna čine sušeni cvet kamilice, kombinacija biljnih ulja i kaustična soda.
Sapun od kamilice se preporučuje kod izuzetno osetljive kože. Kamilica ima antiseptičko, antibakterijsko i sedativno dejstvo.

Moja rec: Predivan dizajn zar ne?
Ja nemam tako osetljivu kozu pa za ovaj sapuncic ne mogu da kazem nista drugo sem da kada sam se umila sa njim koza mi je neverovatno "skripala" od cistoce :)
Zaista ne ostavlja nikakav tezak osecaj na licu vec odaje utisak kao da je uspeo da skine sve te slojeve kreme koje sam godinama mazala i ostavi mi cisto lice kao u novoredjenceta :)



SAPUN KANTARION / Ivanina rec: Sastav sapuna čine sušeni kantarion, kombinacija biljnih ulja i kaustična soda.
Kantarion (Bogorodičina trava) se koristi u nezi suve i osetljive kože. Deluje antibakterijski, antivirusno i antiinflamatorno. Sprečava upalne procese i jača kožu. Ubrzava zaceljivanje rana. Regeneriše oštećenu i isušenu kožu nakon sunčanja. Preporučuje se kod perutanja i ljuskanja kože, kod pojave akni.

Moja rec: Ovaj sapun sam testirala na jedan neverovatno smesan nacin, dakle ujeo me je komarac (gde sam ga nasla u ovo doba godine ne znam ni sama) i posto nam Ivana kaze da ovo malo cudo sprecava upalne procese i oporavlja iste, probala sam da operem sa njim mesto uboda i.... u roku od par minuta svrbez je zaista prestao, ja nisam mogla da poverujem, i sada ga cuvam samo za takve situacije, to je moj spas- kakav Autan kakve prskalice :D :)


SAPUN NEVEN / Ivanina rec: Sastav sapuna čine neven, kombinacija biljnih ulja i kaustična soda.
Neven regeneriše kožu, smiruje upalne procese, ubrzava zaceljivanje rana i opekotina. Neven deluje na iritiranu kožu, tonira je i čisti. Takodje se koristi za negu suve i oštećene kože, sklone crvenilu, perutanju i ekcemima.

Moja rec: Jos jedan sapun prelepog dizajna.
Umila sam se ovim sapunom i kao od svih ostalih proizvoda koji obecavaju smanjenje crvenila nisam ocekivala nista, aaa dobila sam nesto :)
Zaista je uspeo da smanji moje blago crvenilo lica, ne mogu reci da je crvenilo i potpuno nestalo ali je uradio posao koji nisu uspeli ni puno skuplji fabricki proizvodi.




SAPUN KOKOS / Ivanina rec: Sastav sapuna čine kokos, eterično ulje kokosa, kombinacija biljnih ulja i kaustična soda.
Kokos je idealan za negu suve, grube i naborane kože. Takođe pomaže u lečenju raznih kožnih problema, uključujući sporiazu, dermatitis, ekceme i drugih kožnih infekcija.

Moja rec: Ovaj sapun sam koristila za telo, dobro mi je dosao posle silnih kupki, ulja, gelova...
Mogu Vam reci da mi nije uopste isusio kozu.
Znaci njega sada cuvam u svrhe detoksikacije od nagomilanih gelova na telu :) 
Zaista je u te svrhe bez premca. 




SAPUN NANA / Ivanina rec: Sastav sapuna čine sušena nana, eterično ulje mente, kombinacija biljnih ulja i kaustična soda.
Sapun od nane je pogodan za masnu kožu i probleme sa aknama, temeljno čisti pore i prijatno hladi kožu. Nana umiruje živce, glavobolju i nervnu rastrojenost.

Moja rec: Efekat hladjenja u prirodnom sapunu? Da zaista postoji, dobro ako Vi sada ocekujete efekat kao iz frizidera ja cu da Vas razocaram, ali se zaista oseti blago hladjenje. 

Ja za sada sem hladjenja nisam primetila druge blagodeti (mada sam ga kratko i koristila, a svi znamo da prirodnoj kozmetici treba malo vise vremena) ali cu mu svakako dati sansu cim mi se lice zasiti raznih fabrickih umivalica :)



SAPUN OVSENE PAHULJICE I CIMET / Ivanina rec: Sastav sapuna čine cimet, ovsene pahuljice, kombinacija biljnih ulja i kausticna soda.
Cimet je jedan od najstarijih začina. Dobar je izvor kalcijuma, bakra, gvožđa, mangana i cinka. Bogat je vitaminima K i C, kao i vitaminima B6 i B2. Prekrasan miris cimeta pomaže kod bezvoljnosti i psihičkog premora. Cimet pomaže kod cirkulacije i dobar je u tretmanima protiv celulita. Sa dodatkom ovsenih pahuljica dobar je i kao piling kože

Moja rec: Sa ovim malisom u timu se borim protiv gada zvanog CELULIT, i cim se budu pojavili rezultati ja cu Vam ih reci svakako :)
Zaista je uspesan u pilingovanju posto je nesto grubljeg sastava.



SAPUN RUZMARIN / Ivanina rec: Sastav sapuna čine ruzmarin, eterično ulje ruzmarina, kombinacija biljnih ulja i kaustična soda.
Sapun od ruzmarina ubrzava regeneraciju kože, pomaže kod aknoznih koža, poboljšava cirkulaciju i pokretljivost. Zbog svoje osobine da ubrzava regeneraciju ovaj sapun se preporučuje za negu zrele i ostarele kože, ali se slobodno može koristiti za negu svih tipova kože. Razbistriće i vaše misli.

Moja rec: Ovaj i sledeci sapun sam poklonila mom deki, ovaj zbog opisa da je za zrelu kozu a sledeci zato sto on obozava lavandu.
Svakako prelepo izgleda a deka kaze da mu prija.
Nije ga on podmladio ali kaze da oseca kako ima u planu sapuncic i to da uradi :)
A posto sam ove predhodne sve isprobala ja mu apsolutno verujem.



SAPUN LAVANDA / Ivanina rec: Sastav sapuna čine sučeni cvet lavande, eterično ulje lavande, kombinacija biljnih ulja i kaustična soda.
Sapun od lavande je dobar za aknoznu kožu. Idealan je za ublažavanje opekotina i rana. Velika vrednost lavande je sposobnost vraćanja psiho- fizičke ravnoteže i pomoć kod nesanice i umora, umiruje i opušta.

Moja rec: Kao sto rekoh i ovaj sapuncic je sada dekina svojina ali njega za sada cuva, kaze lep je pa mu je zao da ga nacne :)




Ja se iskreno nadam da ste medju ovim sapunima nasli neki po vasem ukusu i potrebama, zasto ne dati sansu prirodi?

Ivana ima i svoju facebook STRANICU na kojoj ce ljubazno odgovoriti na svako Vase pitanje ili nedoumicu koji je sapun bas za Vas..

Po ceni od 120dinara (po sapunu) mislim da trebamo malo odmoriti kozu od svih tih hemikalija :)

Da li ste ljubitelj prirodne kozmetike?
Da li vec koristite neke od ovih prirodnih sapuna?
Do sledeceg posta drage moje PA-PA <3

2 коментара:

  1. Анониманмај 18, 2015 10:39 PM

    Predivni,kvalitetni Ivini sapuni.Mog sina redovno kupam sapunom od kamilice,vise nema bele porice ,sto je super.Najprirodniji i najkvalitetniji sapuni,nisu skupi,a vredi ih imati u svom domu! :*

    ОдговориИзбриши
  2. Slazem se, zaista su predivni, pogotovo ocarava podatak da su potpuno prirodni :)
    Eto, najbolji dokaz da su fantasticni jeste upravo to da odgovaraju najosetljivijoj decijoj kozi :) <3

    ОдговориИзбриши