Translate

Странице

петак, 22. мај 2015.

Essence contouring dvojac


Essence dvojac ponovo u akciji...
Zadnji post "Essence dvojac" je bio bas citan, pa sam odlucila da Vam predstavim jos dva Essence lepotana :)





Prvo pocinjemo od favorita Essence WAVE goddess highlighter.  u nijansi 01 SPARKLING GODDESS

Jedan predivam sljokicasti hajlajter (ko voli takve)
ja ga iskreno ne koristim uvek i stalno, ima malo vecu dozu sljokica i sedefa za svakodnevnu upotrebu.

Hajlajter nam dolazi u plasticnom pakovanju od 9g izuzetne cvrstoce.
Poklopac se izuzetno lepo zatvara sto mu daje veliki plus.

E sada, ono sto i nije zadivljujuce kod ovog hajlajtera je postojanost..

Posle recimo sat vremena te sljokice nekako kao da "otpadnu" ne znam kako bi Vam drugacije to objasnila, jednostavno ih vise nema.
Tekstura je jako dobra i moze se nanositi i prstima i cetkicom.
Izuzetno je zahvalan i lepo se stapa sa licem pa nije potrebno nikakvo ni najmanje blendanje.


Na slici se ne vidi, ali sljokice su neke blago ljubicasto-lilaste boje.
Sve u svemu preporucujem ga smelim osobama koje vole sljokice :)





Drugi deo dvojca je Essence Tribal Summer  bronzing powder. u nijansi 01 INTIINKA

Jedan hajdemo reci odlican bronzer za one  koji vole da on bude "narandzast"

Ja licno posto sam bleda sebi to ne mogu priustiti, vise mi stoje hladne smedje nijanse.

Bronzer nam dolazi u ne tako "tvrdoj" kutiji mada se poklopac solidno zatvara od 11g i on je takodje prepun sljokica (sto je po meni uredu za hajlajt ali ne i za bronzer).

Eto meni se licno zbog sljokica i zbog toga sto je narandzast ne dopada.
Inace je i on takodje fine i meke teksture pa se lepo radi sa njim, vrlo je pigmentisan ali u smislu da vam na cetki ostane vise narandzastog odsjaja nego boje.


Nisam uspela da pronadjem neku hladnu nijansu, ali ako je pronadjem uzecu je sigurno :)

Eto drage moje, to bi bilo to nadam se da sam Vam resila nedoumicu "da li kupiti".
Da li vec koristite ovaj dvojac?

2 коментара: