Translate

Странице

петак, 15. мај 2015.

Essence VERY BERRY vs.COOKIE MONSTER.


Kako im odoleti?
Tako isti a vrlo drugaciji :)  Mene su ova dva momka kupila na prvi pogled... Da li su i Vas?



Nisam neki strastveni ljubitelj sjajeva, ali uz na brzinu naapravljeni rep, farmerice, majcu oni savrseno idu.. Slozicete se?






  • Prvi dasa kojeg Vam predstavljam je Essence-ova linija COOKIES & CREAM u nijansi 02 be my cookie monster.


Sve sto je NUDE na policama to je i u mojoj korpi, volim taj fazon NE VIDI SE, A TU JE :)

Ovaj dasa ima fenomenalan slatkasti miris, kao neki slatki kolacic :)  Meni po malo mirise i na kakao, a drugima ne.

Tekstura mu nije lepljiva (sto i ne volim) i vrlo se lepo nanosi, aplikator sam klizi po usnama.
Sto se tice postojanosti, ne znam sta uopste treba ocekivati od sjaja, ali mislim da je solidna (sjaj u torbicu i nemas razmisljanja o postojanosti).

Ima izvesnu dozu sljokica ali u vrlo prikladnoj meri za NUDE sjaj.
Mislim da mi je on favorit za sada medju sjajevima.


Bas sam ga "natrackala" pa mozda deluje cudno, ali drugacije nije hteo da se slika.



  • Drugi dasa jeeeee....


Essence XXXL longlasting u nijansi 3 VERY BERRY.

Kod ovog sjaja me je vise privukla oznaka xxxl nego boja, mada kada sam ga isprobala nisam bila razocarana.

Tekstura ovog sjaja je nesto gusca od teksture COOKIES-a, i primecujem da se pomalo lepi na usnama, nista tragicno ali eto cisto da znate.

Miris ovog sjaja je takodje slatkasto-tortasti (ja i inace ne volim sjajeve koji ne mirisu ili ne daj boze smrde :)

Aplikator za nijansu teze klizi po usnama, i cini mi se da je za mrvu "dlakaviji" od COOKIES-a.
Postojanost ovog sjaja je bolja od predhodnog ali ne nesto spektakularno duga.


Iz ovog ugla gledano, xxxl je postojaniji i "tezi" na usnama, dok je cookies "laganiji" i kratkotrajniji.






Aplikatori su im na prvi pogled isti, s tim sto je COOKIES dosta tanji i nekako "laganiji" a XXXL je "gusci" i nekako tezi.

Sa oba je lako raditi ali COOKIES nesto malo bolje klizi.















COOKIES ima nesto malo vise simera ali ponavljam, u apsolutno prihvatljivoj meri. On dolazi u bocici od 5ml.

Po meni, XXXL bi savrseno isao uz neki karmin ili olovku kao podlogu a COOKIES bi trebao da bude samostalan.

XXXL dolazi u bocici od 4,5ml.










Da li ste se vec upoznale sa ovim dasama? :)

Do sledeceg posta PA-PA <3

Нема коментара:

Постави коментар