Translate

Странице

четвртак, 28. мај 2015.

A & A proizvodi

Danas cu pisati o dva proizvoda koja medjusobno nisu povezana sem pocetnog slova A...


  • Prvo bih pocela od Afroditinog piling gela za tusiranje.



Ovo veselo pakovanje piling gela nam dolazi u bocici od 250ml i ceni od 290,din
Teksture je slicne gelu za kosu (cudno poredjenje :)
Miris jeee, mmmmmmm, LIMUNAST, OSVEZAVAJUC i upravo takav je savrsen za leto.


Cestice su previse sicusne i "meke" da bi zaista sluzile kao piling, ali je koza posle ovog gela za tusiranje iznenadjujuce meka.
Miris se zaista dugo zadrzava na kozi. Sve preporuke za ovaj gel..




  • Drugi deo A&A je ANTIRID Botanica krema


Susrela sam se sa raznim okolo-ocnim kremama (neke od njih sam i probala) i ako se dosta razlikuju, jedna ih cinjenica apsolutno povezuje : malo vislja cena :)

Upoznata sa tom cinjenom krenula sam u potragu za "jeftinijom" a opet odgovarajucom kremicom za moje osetljive oci, i ako je izgledalo da je to nemoguce pronaci ja sam je pronasla :)))

Ne znam bas puno cinjenica o ovom proizvodjacu, ali sa jednom sam upoznata a to je da su mu cene zaista niske.
Probala sam jos par proizvodaq ovog proizvodjaca ali sam se pomalo razocarala kvalitetom, i vec kad sam htela da odustanem od njega pojavila se ova kremica koja me je odvratila od toga.

I ako Botanica navodi da je krema namenjena smanjenju bora oko ociju ona je meni savrseno odgovarala i ako nemam problema sa borama :)


Krema dolazi u pakovanju od 50ml sto mislim da je za okolo-ocnu kremu dovoljno da traje citav vek, po ceni od 142din

Po ovoj ceni nisam ocekivala tako puno.
Obicno imam problem sa okolo-ocnim kremama kada ih nanesem da me ujutru peku oci na neki cudan nacin.

Kada sam nanela nju nisam imala taj problem.. Ujutru mi je podrucje oko ociju bilo izuzetno meko.
Nista drugo Vam i nemogu reci posto nemam problem ni sa podocnjacima a ni sa borama, ali sam nastavila da je koristim iz razloga sto mojim ocima ne prija krema koju stavljam na citavo lice pa mi je nekako cudno da mi deo oko ociju bude bez kremice :)

Krema nije masna ni malo, nije teska, i brzo upija,...Miris joj je nekako bebeci. Slobodno je mogu uporediti sa nekom skupljom kremom.

Botanica kaze da krema sadrzi bademovo ulje kao i vitamine A, D i E tako da ako ste u periodu stednje ili Vam jednostavno nije toliko bitno sta pise na bocici kreme vec sta ta krema zaista radi onda Vam je toplo preporucujem..


Da li Vam je bitniji brend ili sam ucinak nekog proizvoda?



6 коментара:

  1. Meni je bitniji učinak. Svi brendovi (i jeftini i skuplji) imaju "hits and misses".

    ОдговориИзбриши
  2. Takodje sam jedna od onih kojoj nije bitno da li je flasica zelena ili roze, bitno je da je ona "napravljena bas za mene"
    Drago mi je da ima mojih istomisljenica :3 :)))

    ОдговориИзбриши
  3. Učinak, naravno :). Dosta skupe i izvikane proizvode prodaje ime, a ne uvek kvalitet :). Cena ne mora da garantuje za vrednost proizvoda, a dosta ljudi se ne znam iz kog razloga dičei kada kupe neke Nike patike, neki Dior "po super povoljnoj ceni" sumnjivog porekla :). Ne kažem da su sve stvari fake, ali retki su danas oni dobavljači koji mogu da se pohvale poreklom proizvoda i da garantuju da je orginal. Pa čak i tada, dok ne probaš orginal, nikada nećeš znati da li imaš kopiju. A kako se kopije dosta verno rade onda :D... Što se tih stvari tiče, pre ću se odlučiti za GR ili neki drugi drogerijski brend nego da kupujem mačku u džaku. Baš sam skoro čitala tekst na temu kozmetičkih kopija i zgrozila se.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jao potpuno se slazem, zar se udobne patike ne mogu naci i za neku pristojnu cenu? Zar puder mora kostati 4000din da bi bio dobar?
      Meni je potpuno svejedno koje je cene taj proizvod sve dok on meni prija, ali sam protivnik Kineske kozmetike (neka sitnica za kucu dolazi u obzir, kozmetika NO, NO)
      Drago mi je da ima jos cura koje ce se diciti i kremom od 150din ako je ona zaista dobra a ne npr Dior puderom koji joj pritom ne odgovara samo zato sto je Dior :))

      Избриши
  4. Анониманмај 29, 2015 6:32 AM

    Koliko se secam ovo nije okoloocna krema,vec antirid krema za celo lice.Pozdrav.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Lep pozdrav i tebi, Botanica nam na kutijici ove kreme kaze: "Antirid krema uklanja bore oko ociju. Sadrzi bademovo ulje i vitamine A, E i D. Nanosi se na predeo oko ociju, neznim masiranjem prstima" :)
      Mozda to i jeste krema za celo lice (i ako proizvodjac ne kaze tako) ali ja cu nastaviti da je koristim za predeo oko ociju, u svakom slucaju hvala :)

      Избриши