Translate

Странице

понедељак, 1. јун 2015.

CATRICE multicolour highlighter



I ponovo pitanje kako ga ne voleti?
Ovaj hajlajter dolazi u plasticnoj kutijici koja deluje kao da je staklena, zaista izgleda glamurozno..

Limitirana edicija u nijansi C01 Luminous Illusion.
Pakovanje ima 9g i ako se meni cini da ima vise :)
Poklopac savrseno funcionise i posle vise desetina otvaranja.

Miris mu je blag i veoma prijatan.

Na mom licu sa matirajucim puderom izdrzi oko 4h (a imam izrazito masno lice koje sve zivo sa lica doslovno proguta)


Hajlajter je vrlo meke teksture koja se tako PRESAVRSENO stapa sa licem.

Mene je isprva zbunio ovaj sivi deo hajlajtera, sta? kako? kuda naneti to sivilo?

Medjutim cak i taj najtamniji sivi deo ima lep svetao odsjaj na licu :)

Na licu ima odsjaj koji vuce na roze ali to je u poredjenju sa obicnim hajlajterom zaista mrvica.

Nekako bas mislim da taj blago rozikasti sjaj dodatno istakne moje jagodice, sto je kod mene veliki   +   ovom malisi.

Meni je on kada smiksam te tri boje caroban, mada se same po sebi i ne razlikuju drasticno.


Hajlajter je pun sljokica, ali tako sitnih i finih da se one pojedinacno ne vide vec daju prelep prirodan odsjaj..

Mogla bi ja njega ovako da hvalim u beskonacnost, ali bi najbolje bilo da ga probate i same se uverite da je magican...



Da li ste ga vec probale? Utisci?
Koji je Vama najbolji hajlajter?

Podelite samnom Vase misljenje i iskustva sa hajlajterima :)






Нема коментара:

Постави коментар