Translate

Странице

уторак, 16. јун 2015.

Alexandar cosmetics Noviteti


Kada sam ugledala ovaj paket mojoj sreci nije bilo kraja...
Tri put ura za Alexandar cosmetics koji je mislio i na nas koji nemamo njihovu radnju u blizini pa otvorio mogucnost online kupovine!! URA, URA, URA!!!

Ja nemam u blizini ni DM, ni Lilly ali zato sada imam Alexandar cosmetics barem online.
Ponuda jeste malo skromnija nego u radnjama ali ne bunim se, apsolutno sam zadovoljna i ovim :)




Pa da pocnemo, danas kad sam cerupala kutiju jedva sam se suzdrzala da prvo slikam proizvode a da ne raskupusam sve kao vrana :)




NO TANGLE cetka..
Tako sam je dugo zelela a nisam bila u mogucnosti da zapucam par stotina kilometra zbog nje.

Mogu Vam samo ovo reci, i da jesam zapucala VREDELO JE.









Drugi po redu je Macadamia cesalj za rascesljavanje.
Znam da ne bi trebala da cesljam mokru kosu ali ako je ne ocesljam tada, ocesljati se vise ne moze, zato je i kupljen ovaj lepotan :)










INSIGHT maska za suvu kosu... ej ljudi u opisu pise maska za suvu kosu sto znaci leti kod mene u korpu.

Na maske za suvocu sam i vise nego slaba :)













Cala beauty blender ili kozmeticki sundjercic.

Pomama je strasna bila za Original beauty blenderom, pa reko ajde da probam prvo neku jeftiniju verziju :))

Kako se pokazao, naravno javicu Vam.












I to je to sto se tice noviteta, skromno ali slatko :)

Moram jos da dodam da je paket dosao i vise nego lepo zapakovan sa ni najmanjim naznakama ostecenja. Jos jednom sve pohvale Alexandru.

9 коментара:

  1. ja imam INSIGHT sampon za suvu kosu. Jos uvek ga nisam koristila, ali svakako se nadam da je dobar

    ОдговориИзбриши
  2. Анониманјун 16, 2015 10:54 PM

    Bas me zanima kakav je cesalj, obavezno pisi sto pre :) :) :)

    ОдговориИзбриши
  3. Jao pocni sto pre da koristis sampon, mene je maska potpuno odusevila... malo pre ga probala :) ^_^

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E sad si me zaintrigirala, moraću sutra da probam.

      Избриши
    2. ma obavezno, pa javi kakav je. :) meni kosa od maske nikad lepsa ^___^

      Избриши
  4. Isprobala sam cesalj malo pre, o bozeee, ja bi ovo na recept davala :) cesalj je fenomenalan!!! sve pohvale!! sve preporuke!!!

    ОдговориИзбриши
  5. Makadamija cetka je vrhunska, vec godinama je koristim i pokupovala sam svim rodjakama i drugaricama, sa njom nema greske!
    Koristila sam davno i ovu Insight masku, bila je dobra, mozda najbolja od svih insight koje sam probala.

    frauleind.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Delim misljenjeee. Kao sto rekoh, ona i cesalj trebaju se na recept deliti :):)

      Избриши