Translate

Странице

четвртак, 18. јун 2015.

Kozmetika Medana


Mogu slobodno reci da su ovi melemi carobni...

I ne znam kojim jos recima da ih opisem, uglavnom sam ih koristila za sve i svasta, i u svakoj mogucoj ulozi su se pokazali i vise nego dobro.




I ako mi je na prvi pogled delovala i suvise masna za moje masno lice, nije ni malo takva!!

To je blago za lice.

Posle depilacije nausnica sam je stavila i crvenilo i bol su nestali kao rukom odneseni.

Topla, ma sta topla, vruca preporuka :)






E ovo cudo sam poklonila mami, ona je njime mazala lice koje joj je u zadnje vreme jako suvo.

Necete verovati kako se dobro pokazao, kao i sa kremom i za ovaj melem sam mislila da je masan ali naprotiv, on se samo lepo upije u lice bez masnih tragova.








E evo ga i moj favorit nad favoritima!!!!

Nema za sta ja nisam koristila ovaj melem i malo je reci da sam prezadovoljna.

Gospodji MEDANI sam do neba zahvalna na ovom melemu...

Sto bi ja rekla, ovo treba na recept da ide :)






Ovo tako lepo mirise da bi ja to nazvala egipatskom carolijom :)

Takodje koristila za sve i svasta, suve laktove, zanoktice, kolena...

Cak sam probala da ga koristim i kao labelo, i u toj ulozi je bio besprekoran..





Facebook stranica na kojoj mozete naruciti ove carobne meleme FB MEDANA

da li verujete u carobnu moc prirodnih melema? :)

Нема коментара:

Постави коментар