Translate

Странице

петак, 5. јун 2015.

LCN Miss Piggy Hand & Body Cream



Prvo drage moje, zelim da Vam se izvinim sto sam pocela neredovnije da pisem u proteklom periodu.

Nahvatala me neka alergija, Boze me sacuvaj, pa najvise vremena provodim mackajuci se i gutajuci tablete..

E sada da Vam predstavim ove dve kremice.
Ja obozavam sve sto je Disnep i svu kozmetiku sa crtanim junacima, i meni nikakav problem ne predstavlja da koristim recimo jutarnju kremu Sundjer Bob, meni je to preslatko :)




Ja sam prosto odlepila za ovim kremicama kad sam ih videla..

I ta euforija me je drzala do trenutka kada sam ih otvorila i pomirisala..
Ljudi moji, pa to ima isti miris kao pavloviceva mast samo sto to + smrdi na uzeglo (ovo je samo moje misljenje, nema veze sa diskriminacijom) ja nisam mogla da zamislim da tako moze da "mirise" krema..

Mozda ove moje nisu u roku, ili su stajale na suncu, zaista ne znam sta je u pitanju ali ovo nema ni malo prijatan miris.




Ova ljubicasta iz linije my seduction secret for beauty queens  je nesto bolji slucaj sto se tice mirisa.
Ima 50ml i tekstura je vise vodenasta nego kremasta (sto ja volim kod kreme za ruke)

Licno meni je ova prasica u koznoj jaknici i cizmicama izgledala predivno.

Zastitni film ili nega na rukama se zadrzava jednu mili sekundu (mozda sam i sa tim preterala), znaci tog trenutka kada je namazete na ruke ona se istog momenta upije i nje vise nema, kao ni osecaja da ste namazali kremu.

Kazem, veliki sam fan kozmetike sa crtanim junacima, te sam tako puno ocekivala od iste...

Ne znam da li cu da joj nadjem neku primenu ili cu da je bacim posto mi zaista ne prija taj miris.








Ova pinkasta iz linije my beauty secret for super soft skin  mi ima uzasan miris (glupo je reci smrad, ali to i jeste zapravo)

Njoj je tekstura gusca od ljubicaste, i pri samom nanosenju se ova vise oseti tj taj njen negujuci film.

Sama mekoca koju tako naglasavaju i obecavaju na ambalazi APSOLUTNO NE POSTOJI, znaci te kremice ne daju osecaj ni M od mekoce.

Ponavljam, mozda moji primerci vise nisu u roku, ili su stajali na suncu pa su mozda zato katastrofalni, zaista ne znam. Ako je neko koristio ove kremice i ima drugacije misljenje neka mi napise u komentar.

Ova krema za razliku od predhodne koja je vodenasta i nestane sa ruku je nekako bas zagusujuca i teska na rukama.

Zaista su me razocarale. Ali ukoliko se odlucite da ih ipak probate moja preporuka ide vise ljubicastoj nego pinkastoj.








Eto i sastojaka.

Kazem ako ste ih koristile i imate drugaciji utisak recite mi molim Vas, posto bi jako volela da je problem samo u mojim primercima jer su zaista preslatke, slozicete se??

Нема коментара:

Постави коментар