Translate

Странице

понедељак, 15. јун 2015.

Kozmetika "Lipi Cvit"

Cao drage moje.
Do neba se izvinjavam sto me ovako preeedugooo nije bilo, kao sto sam vec rekla nahvatala me neka alergija nisam znala da se sastavim.
Idalje je imam, ali sam nekako stala na noge lagane i resila da ste se dosta odmarale od mene :))


Danas Vam predstavljam prirodnu kozmetiku LIPI CVIT



Tonik za lice Lavanda- Volim prirodne tonike, uzivam u njima. Imam osecaj kada koristim neki prirodni tonik kao da sam detoksovala lice :)

Sta mogu reci o ovom toniku?

Ok, ocekivala sam miris lavande ali ga nije bilo, ovaj tonik mirise nekakooo, hmmm sta znam, kao prirodni sapuni.

Ako izuzmemo miris koji nije neprijatan ali je i daleko od prijatnog sam tonik i njegova formula su sasvim solidni.

Sam tonik kada se nanese na lice ostavlja kozu neverovatno glatku, nije ni malo masnjikav. Kazem ako se samo izuzme miris tonik je odlican, zaista odaje utisak da je koza dodatno ociscena.

Zasto Vam pisem o ovom brendu kad se on ne nalazi kod nas?  Zato sto predpostavljam (ili se bar nadam) da ima devojaka koje me prate i u BIH :))

Dakle tonik ima 100ml i cena mu je 5,5KM.
SASTAV: hidrolat lavande, aloe vera biostimulativnj sok, biljni glicerin, ulje cajevca i eterično ulje lavande..




Sledeca je BB krema.
Istog mirisa kao i tonik.
Neverovatne moci prilagodjavanja tenu. Za moj tip koze je masnjikava, pa mi stoga nije odgovarala ali ponavljam s obzirom da je prirodna bb krema u pitanju ja sam bila prezadovoljna. Ima srednju moc prekrivanja i mom belom tenu se savrseno prilagodila.
Krema ima 60g i prodaje se po ceni od 6KM

Sve u svemu ko voli prirodnu kozmetiku ima moje preporuke :))

Нема коментара:

Постави коментар