Translate

Странице

понедељак, 8. јун 2015.

Essence DRY SHAMPOO



Cao devojke, danas Vam javljam utiske koriscenja ESSENCE DRY SHAMPOO-NA.

Odmah da kazem koga mrzi da cita dalje- jako su pozitivni :)

Htela sam da Vam uslikam i slike PRE I POSLE ali moja kosa je farbana u crno-teget nijansu pa on na mojoj kosi ostavlja sedi trag i nebi se lepo uocilo da li je odmastio kosu.
Ovo mini pakovanjce ima 50ml i ljudi moji ovo mirise mmmmmmm, na neko slatko voce, na neke zvake, ma milina jedna, kad pocnes da prskas ne umas da stanes-ja bi ga tako nazvala :)

Sto se tice samog odmascivanja cemu prvenstveno i sluzi, solidan je, tj meni dobar.
Ja suvi sampon nemam potrebe da koristim posto imam suvu kosu koja ni posle 5 dana ne moze da se zamasti, iskoristila sam ga eto da bi ga probala :)

Ostavlja kao sto sam rekla blag beli trag ali to je samo verovatno na mojoj jako crnoj kosi, probala sam da protrljam ali belina se samo malo ublazila.
Na bocici ne pise da je za plavuse pa mi je zato bio malo cudan, ali ponavljam ta belina je primetna samo cepidlakama.

Za nadogradjivanje tj prskanje 2 dana za redom po meni nije dobar, nekako imam osecaj da mi je koza jos gore slepljena od njega ali za 1 dan prskanja je dobar.

Nisam probala nijedan drugi suvi sampon pa ne mogu da ga uporedim nisacim jer ponavljam nemam potrebu za istim :)

Eto, ukoliko Vam treba mini pakovanjce sa fenomenalnim mirisaom (koji se zadrzava na kosi) i odlicnom mocu odmascivanja (ali samo 1 dan) onda je ovaj maleni pravi izbor za Vas :)



Koje ste suve sampone koristile? 
Koji je po Vama dobar?

Нема коментара:

Постави коментар