Translate

Странице

недеља, 10. април 2016.

Vredi li ista NYX WONDER STICK?!


Cao svima..



Od kako sam cula za tehniku konturisanja lica, ja ne prestajem da eksperimentisem i isprobavam razne proizvode.

Oduvek me je ocaravala ta potpuno nova dimenzija lica koja se dobija upravo konturisanjem.

Posto imam izrazito svetao ten, malo mi praskastih proizvoda odgovara nijansom, te sam svoju paznju usmerila na kremaste kontur stvarcice.



Zvezda ovog posta je kao sto ste mogle da procitate u naslovu NYX  WONDER STICK 

Proizvod dolazi u kartonskoj kutiji, a sama ambalaza je u formi stika i moj je u nijansi 01 LIGHT. 
Nyx nudi 4 nijanse:
LIGHT
MEDIUM  
DEEP
UNIVERSAL

Proizvod ima 8g (2x4g) i kosta 1380dinara.
Ja sam ga kupila preko Aleksandrovog sajta, dosao je vrlo lepo upakovan i neostecen.



 Sto se samog stika tice lepo je i kvalitetno uradjen, u smislu da nista ne zapinje, skripi, ispada itd..

SVETLIJA STRANA STIKA ILI HIGLIGHT- Sto se mene tice mogla je ova svetlija strana da bude jos svetlija, za neki dnevni luk (mada ko se jos konturise danju?!) je pristojna nijansa ali za vece tj jacu sminku ko ima ten kao duh nece se preterano razlikovati od boje tena.
Ja do sada nisam isprobala BAKING metodu tako da ne znam da li bi ga ta metoda nesto dodatno posvetlela.

Lepo se blenda, ako se u roku od par minuta setuje nece ulaziti u sitne borice.
Malo je "tezak"  na licu, i malo "mastnjikav", ko ima masno celo lice potrebno ga je prstima utapkavati jer ga i sundjer i cetkice samo "skidaju" sa lica.

Miris skoro i da nema, meni mirise na vostanu bojicu ali se taj miris ne oseca prilikom nanosenja..


TAMNIJA STRANA STIKA ILI CONTOUR- Odabrala sam ovu nijansu upravo zbog tamnijeg dela koji mi je na sajtu delovao najpribliznije savrsenoj nijansi za konturisanje TAUPE.
Ovo je smedja nijansa koja vuce na narandzasto, ne nesto preterano ali vuce.

Lepo se blenda i za razliku od predhodne nijanse cini mi se dosta laganije, i manje masno.

Miris je takodje isti kao i kod svetle nijanse ali to je zaista, zaista neosetno.

Ukoliko se preko ove nijanse nanese rumenilo TAUPE ovo moze imitirati senku tj prirodnu konturu lica, bez neke hladnije nijasne to ne izgleda tako dobro tj vuce na narandzasto na jako svetlom tenu kao sto je moj.



Sa leve strane je samo povuceno stikom tj samo sam ga nanela, dok sam ga sa desne strane blago utapkala prstima.

Kao sto sam vec rekla PRELAKO se blendaju, i kao sto sam vec navela svetla strana nije dovoljno svetla za moj "bledi duh" ten. 

SVE U SVEMU:Nekome sa malo tamnijim tenom od mog ce odgovarati i hajlajt strana, dok kontur strana po mom misljenju odgovara svima jer je vrlo suptilna i vrlo se malo primecuje narandzasti ton kada se lepo izblenda i nanese malo neke hladne nijanse preko.

 To je u sustini to drage moje, ukoliko ste se odlucile da kupite ovaj stik a imate jos neko pitanje ili nedoumicu, stojim na raspolaganju :)

2 коментара:

  1. Fino mi izgleda ta tamnija nijansa, dopada mi se kako je lijepo izblendano. Sto se tice svjetlije,ako ti ne odgovara tako mozda je mozes koristiti kao korektor :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Na slici su nijanse izblendane prstima i to u par tapkanja :)
      Probacu da taj hajlajt koristim kao korektor, punoo hvala na savetu O:) :)

      Избриши