Translate

Странице

недеља, 3. април 2016.

Da li kupovati AVON proizvode?!


Cao drage moje.. Danas Vam pisem jedan malo drugaciji post, naime zelim da rezimiram moje utiske sa AVON kozmetikom..

Narucila sam proizvode raznih namena, pa cemo na osnovu celokupnog utiska tj da li ce vise biti pozitivnih ili negativnih odrediti da li, i sta kupovati od AVONA.

1.)  Secret Fantasy Midnight


Parfem koji sam narucila samo na osnovu lepe bocice.
Sladak, tezak, ne toliko postojan..
Za one koji vole jake i teske parfeme ovo je pun pogodak,.. Mirisna nota preovladava po meni sljiva, mada ima i nekih drugih raznoraznih slatkastih nijansi.
Zimski parfem definitivno.

SVE U SVEMU: Vredi probati, mislim da opravdava svoju cenu od oko 1100dinara.



 2.) Kuglice za korekciju tena.




Ovo je proizvod koji ja i dalje ne znam kako da upotrebim.
Kao sto vidite na slici ja sam cak i smrvila te kuglice ne bih li  ih upotrebila kao puder u prahu, ali nema vajde.
Nisu ni ranije ostavljali nikakav trag na licu, a ne ostavljaju ni sad.

 Eto i svoca, ovo je nanoseno u najmanje 7 sloja da bi se barem nesto-nesto videlo.
Zamisao je bila da svaka od 5 boja koriguje: 

ZELENA: neutralise crvenilo

RUZICASTA: prikriva zute delove koze
ZUTA : neutralise tamne delove koze
BOJA KAJSIJE : ujednacava tamne pege
BOJA VANILE  : posvetljuje kozu

Pigmentacija 0.
Zamisao funkcionisanja proizvoda 0.
 Postojanost toga nicega na licu 0.

Mozda bi ovo bio dobar blag hajlajter, ali proizvod za korekciju niposto.

SVE U SVEMU: Proizvod za kojim zalim sto sam ga kupila, ne radi apsolutno nista. CENA: 599dinara.



3.)  Maska za kosu INSTANT REPAIR 7




Sve sto u nazivu ima REPAIR ja kupujem!
Ova maska nam dolazi u malenoj ambalazi (ne pise koliko ml) ali ja mislim da nema vise od 150ml.
Miris je uzuzetno prijatan.
Maska je izuzetno gusta.



Nadam se da vidite teksturu.
E sada najbitnije, da li je INSTANT REPAIR?

Niti je INSTANT niti je REPAIR, bar za moju izuzetno suvu kosu.

Solidna jeste ali je daleko od svog naziva.
Kosa je posle nje lagana i ne ostaje "teska" ali nije ni najsjajnija za suvu kosu.

Preporucila bi je normalnoj do suvkastoj kosi.

SVE U SVEMU: Za extremno suvu kosu nije, instant repair nije, ali je jedna solidna maskica za normalnu i ne puno ostecenu kosu. CENA : 369dinara.






4.) INSTANT REPAIR serum za kosu.


Ovaj serum sam takodje odabrala zbog svog naziva.
 E sad, ne znam sta da kazem, "NIT SMRDI NIT MIRISE"
Da opravdava naziv, ne opravdava,.. Ali nije ni nesto najgore sto sam probala.


Tekstura vuce vise na silikonske kapi nego na ulje.
Miris je srednje jak, vockast, i zadrzava se na kosi zasigurno jedan dan. Ima 30ml.

Kosa posle njega nije teska i nije lepljiva.
Krajeve zagladi polovicno.

Ukoliko su krajevi u losem stanju ovaj proizvod vam bas i nece pomoci.

Mislim da bi trebao biti namenjen normalnoj kosi kao dodatna nega, INSTANT REPAIR nije sigurno.

SVE U SVEMU: Za normalnu do malo suvkastu kosu kao dodatna nega, nikako kao REPAIR resenje. 
CENA: 499dinara








5.) EXTRA Lasting  Puder



Ja sam osoba koju kod proizvoda privuce naziv.
Tako je bilo i kod ovog pudera, extra lasting me je asociralo na nesto sto stoji ceo dan na licu.

Medjutim ovaj proizvod je susta suprotnost tome.
Staklena ambalaza od 30ml, miris slab i nezan..

Postojanost mu je otprilike jedno pola sata do sat vremena.

Boja potpuno narandzasta.
Istice svaku mogucu boricu i poricu.
ako se stavi sa prajmerom onda bezi sa lica bukvalno.
Neravnomerno se i nanosi i skida, posle sat vremena imate narandzaste pecate po licu.
Ostavicu dole svoceve svih proizvoda, pogledajte pa procenite sami.

 SVE U SVEMU: NEPREPORUCUJEM! CENA: negde do 1000dinara.



6.)  Calming Effects KOREKTOR


 Plasticna ambalazica od 6ml u nijansi FAIR.
Postoje dve nijanse: FAIR je svetlija a MEDIUM tamnija.

Koliko je FAIR nijansa svetla videcete dole u svocevima.
Narandzast, nepostojan, masan a kada se osusi preeeevise suv.
Mirise na alkohol.
Aplikator standardan, kao kod sjaja za usne.
Nemoguce ga je utapkati ni blenderom ni prstima jer u oba slucaja vise se proizvoda skine sa lica nego sto ostane.

SVE U SVEMU: NE PREPORUCUJEM. CENA: 329dinara.


7.) CALMING EFFECTS redness-corrector



Uzela sam ga zbog crvenila na licu.
Boja je zelena, fina, ni prejaka ni preslaba.
Postojanost je dobra, sa setovanjem izdrzi do 4 sata.
Plasticna ambalaza od 15ml.
meni mirise na tempernu boju.
Ali ako uspete da ga nanesete je ok jer isto kao i predhodnik bezi sa lica.
Ja ga sa mukom utapkavam prstima, i potrosim pozamasnu kolicinu dok se on ne "zalepi" za lice.
Takodje svoc pogledajte dole.

SVE U SVEMU: ko ima zivaca da ga pola sata nanosi ima moju preporuku, ok je proizvod. Cenu zaista ne znam, ali cenim da je takodje povoljan kao i svi avonovi proizvodi.


8.) SKIN SO SOFT depilaciona krema.


Depilaciona kremica je nesto sa cim ja resavam problem nausnica.

VRLO DOBRA KREMA!
prosto sam odusevljena njom, i ako pise da se drzi od 10 do 15min ona meni odradi posao za nepunih 5min.
Plasticna ambalazica od 15ml.
Ja je koristim vec 6 meseci i preostalo ju je bar jos pola.
Ne ostavlja crvenilo, ne iritira kozu.
Miris je standardan za depilacione kreme.
Teksturu kreme pogledajte dole u svocevima.

SVE U SVEMU: Sve moguce preporuke, nastavicu samo nju da koristim. CENA: 369dinara.


9.) Baza za senku.


Staklena teglica od 3gr, bez mirisa.
Nemam sta da duzim i uvijam.
Najbolja baza koju sam do sada probala.
Ne uvlaci se u porice, ne sakuplja se u pregibu, intenzitet senke je malo pojacan.
Postojana, lepe boje, zagladjuje.

Svoc pogledajte dole.
SVE U SVEMU: MOJE TOPLE PREPORUKE!! CENA: 329dinara.


10.) EXTRA LASTING senka za oci.



Ukratko, suva, postojana, tesko se nanosi, ali kad se nanese tad vise ne mrda.
Staklena teglica od 3gr sa nekim jakim mirisom (ne znam na sta me asocira) najvise vuce na alkohol.

Svoc boje pogledajte na kraju posta. Nijansa je TOTALLY TAUPE
 SVE U SVEMU: Ima moje preporuke, za neki brzi make up je savrsena. Cenu ne znam tacno ali cenim da je do 500dinara.


11.) NAIL EXPERTS baza za lak za nokte.



Dobra baza, ne zagladjuje preterano.
Ne ostavlja narandzastu boju, nema prodoran i jak miris.
Osusi se u roku od par sekundi.

SVE U SVEMU: preporucujem, ko ne zeli neke jake baze ova je odlicna. CENA: 249dinara.













Postoje i fenomenalne stvari iz Avona a postoje i neke osrednje.

Ja bi se kod Avona zadrzzala na kozmetici u cemu su i vise nego dobri.

Izuzetak u dekorativi je u mom postu BAZA ZA SENKU I LASTING SENKA.




Da li ste koristile AVON proizvode?


Kakvi su vasi utisci?






Do sledeceg posta, citamo seee :)

16 коментара:

  1. Zar nisu sjene dekorativna a ne preparativna kozmetika??

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I htela sam reci dekorativa, u tom kontekstu je napisana recenica. Hvala na ukazanoj gresci, ispravljenooo :)

      Избриши
  2. I ja sa Avonom imm odnos ljubavi i mrznje (tako je sa kataloskim proizvodima koje nemaas mogucnosti da probas). Neki su mi potpuno bili beskorisni, a neki su sjajni. Posebno je "tricky" narucivanje dekorative, jer se nijanse boja (pre svega ruzeva) jako razlikuju u prirodi Sa tobom se slazem oko baze za senke. Inace i ja imam te perle za korekciju-i upravo ih tako i koristim, kao hajlajter. Uzela sam ih da vezbam , (jer sam trapava sa kuglicama), za Guerlain-ove Meteorite, koji su mi duuugo na listi zelja

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni su perle u "kuglicastom" stanju neupotrebljive bile, uvlacile se u cetkicu kao da imaju magnet u sebi, pa sam ja to smrvila (kamiondzija pravi :)..
      Zaintresovala si me sada sa tim meteoritima ^^ :D
      Odoh odmah da pogledam recenzije :)

      Избриши
  3. Ne mogu da te shvatim ozbiljno ako mi NEPREPORUCUJES nesto:-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Draga Sofija, ukoliko sam ja imala samo tu gresku (sudeci po tome da si samo nju obelodanila) mislim da nije rec o mojoj nepismenosti vec o slabijem tasteru razmaka koji nije odreagovao...
      Citaoci ce sigurno podneti moju "gramaticku gresku", ali takve osobe koje u svemu vide samo negativnu stranu i iz svega samo ruzno izvlace svet vrlo tesko podnosi..U svakom slucaju hvala na ukazanoj "gresci", moglo je to i malo suptilnije da bude :) :D :D :D

      Избриши
  4. Imala sam ovaj serum za kosu.. Pa, nije se pokazao dobro, baš ništa nije radio, čak nije davao ni klasičan silikonski efekat. Mnogo je bolji zeleni serum. :-)

    ОдговориИзбриши
  5. Obožavam recenzije ovog tipa! Hvala ti, sada definitivno znam koje proizvode ću da zaobidjem :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Evo mene posle duze pauze..
      hvala sto me pratis, i ja sam takodje zaljubljenik u ovakve recenzije, cisto da znam cemu da se nadam i sta da ocekujem :) :*

      Избриши

  6. Super proizvodi,svidja mi se sto si iskrena!Divan blog,pratim te!Volela bih pogledas moj blog i mozda ga zapratis 😘
    beautyqueen000.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvalaa, naravno da cu zapratiti, zaista volim da cujem razlicita misljenja i da tek onda donesem sud :) :*

      Избриши
  7. Sta mislis da li je bolji avon ili nyx fiksator?

    ОдговориИзбриши
  8. Sta mislis da li je bolji avon ili nyx fiksator?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Cao Tijana, ja iskreno mislim da je bolji Nyx,.. Sad zavisi od tvog tipa koze, ako si masnokozac kao ja oda definitivno Nyx, ukoliko imas normalnu ka suvkastoj kozi onda Avon, ukoliko pak imas normalnu ka kombinovanoj (tj masna T zona ostatak normalan) onda bi ti preporucila Aurin fiksator.. :)

      Избриши