Translate

Странице

среда, 13. април 2016.

Povoljne a dobre cetkice za lice?! 1.deo


Ja nemam puno cetkica za lice, smatram da je i ovo veliki broj cetkica za samo jednu osobu :)


Sta ja trazim od cetkica?- Meni nije bitno da li je cetka od prirodne ili sinteticke dlake. Nije mi bitno da je to "ne znam koji" skup brend, posto ja nisam profesionalni sminker i ne mislim da mi je tako nesto potrebno (da iz hobija bacim 4000dinara na cetku nemam nameru).
BITNO MI JE da ta cetkica "radi posao" ako me razumete, npr cetkica za blendanje treba da blenda i ako ona radi posao a kosta npr 300dinara ja je necu menjati, mozda cu kupiti jos par istih za razlicite namene ako ja mislim da mogu da posluze.

Imam dosta "sitno" lice (sto ne znaci da mi je mala glava, nazalost :) vec da mi je lice nekako "skupljeno" i iz tog razloga biram cetkice manje povrsine.

  •  

Cetkice koje su po mom misljenju Kineskog porekla.
Ja sam ih porucila sa sajta MOJE KRPICE.RS ali posto nemaju ni brend a ni konkretan broj na sebi, mislim da su ih proizveli braca Kinezi :D  Platila sam ih 1700dinara, komplet od 10 cetkica (5 velikih za lice i 5 malih za oci).

5 Velikih cetkica sa mat crnom srednje dugom drskom i tamno smedjim sintetickim srednje gustim dlacicama koje su pri vrhu ofarbane u belo.

Prvih par pranja se neverovatno linjaju, posle toga je to neprimetno.
Dolaze u obicnom providnom najlonu.


Prva cetkicaKoso-ravno secena cetkica koju ja najvise koristim za tecni puder, bb, cc kreme.. 
Fina cetkica, izuzetno meka na dodir, ali nije previse cvrsta pa se sa njom treba raditi polako, nezno i strpljivo.
Znaci nije za neko instant sminkanje. 

 Druga cetkica- Koso-oblo secena cetkica koju ja koristim najcesce za prajmere. Takodje izuzetno mekana, takodje srednje gusta, lepo razmaze isti ne upije previse proizvoda.

Treca cetkica- Obla cetkica koja mene neverovatno podseca na Blush 32.
Meka, srednje gusta i vrlo upotrebljiva cetkica.. Ja je koristim kada su mi prva i druga prljave ona odlicno zameni  obe.


Prva cetkica tj cetvrta- Cetkica koja ne sluzi apsolutno nicemu.
Ona bi trebala da glumi PENCIL BRUSH ali je previse tvrda i nesavitljiva.
Probala sam da radim konture sa njom ali ona obrise, pokupi sve sto se nalazi predhodno na licu. Probala sam da setujem korektor sa njom ali je i za to takodje previse gruba.

Druga cetkica tj peta- Ravno secena cetkica  koja je MULTIFUNKCIONALNA. Dobra za setovanje korektora, tecni puder, utapkavanje korektora, nanosenje prajmera. Ma bukvalno sta god vam padne na pamet. Mekana, gusca od predhodnih, prilagodjava se bilo kojem zadatku.

  •  

Carobne cetkice za tecni puder. Mekane, guste, pristupacne..




Prva cetkica-real Techniques expert face brush- Najpopularnija cetkica za puder.
Mekana, nezna, gusta.
Dvobojna (dlacice su pri kraju ofarbane) jako kvalitetna, odaje utisak luksuza.
MOJE TOPLE PREPORUKE, trenutno je na popustu na oficialnom sajtu real Techniques.
Trenutna cena je 1216dinara a van popusta je 1279dinara. 

Druga cetkica-BLUSH 32- Nesto manja od predhodne, takodje mekana, gusta. Ja je koristim za blendanje kremastih kontura kao i utapkavanje korektora. Mozete je naci na Alexandar sajtu.
Cena cetkice je 620dinara i ima sve moje preporuke.
Ne ostavlja tragove od dlacica, ne linja se, ne gubi oblik posle pranja.

  •  
  
Tvor cetkica BLUSH 2
Preeeemekanaaaa, sa crnim kracim i belim duzim dlacicama.


Moja je potamnela zbog pokusaja blendanja kontura.
Za puder mi ne odgovara uopste, mada meni i sam taj sistem bockanja ne prija.
Ja je koristim najcesce za praskaste proizvode tj puder za matiranje. Moze se takodje naci na ALEXANDAR sajtu po ceni od 590dinara.
Imate moju preporuku, odlicna cetka za fiksiranje sminke.



 Blush 30A- Ili lepezasta cetkica, ko kako voli.
Stigla mi je kao da je prezivela blagi strujni udar, ali je posle prvog pranja donekle vratila oblik.


Ova cetkica se koristi za hajlajter, mada neki je koriste i za blage konture, ja ne.
Vrlo lepo pokupi hajlajter i vrlo ga lepo nanese na lice, ujednaceno i ravnomerno.

Moze se takodje naci na ALEXANDROVOM sajtu po ceni od 480dinara, ima sve preporuke. Ne linja se, nije gruba i potpuno pristojno radi posao.

Nastavak kolekcije ocekujte sutra na blogu <3

Ukoliko imate jos neka pitanja stojim na raspolaganju, ili ukoliko zelite zasebnu detaljnu recenziju.

Koje mi povoljne a dobre cetkice preporucujete drage moje?


4 коментара:

  1. Ako si kupovala četkice sa MK, vrlo je verovatno da si u pravu tj. da jesu kineske proizvodnje. Tamo devojke često preprodaju stvari kupljene sa Aliexpressa. :)
    Moja prva preporuka ti je da ovu četkicu sa izduženom oblom glavom, za koju si rekla da ničemu ne služi, probaš da koristiš za nanošenje korektora u zoni oka. Druga preporuka je da kupiš četkice na iherb-u, jer uz kupone i popuste možeš proći dosta jeftino. ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala najlepse na savetu, probacu nanosenje prvom, ali ne tako vaznom prilikom (posto ta cetkica unisti doslovno sve sto sam nanela pre nje) :/
      Odavno razmisljam o tom sajtu, ima svega i svacega, da se ja pitam carina bi se placala tek na 500$ jer ja na 50$ ne umem da se zaustavim :) :D

      Избриши
  2. Imam taj set cetkica sa ebayem, poprilicno su oke i zadovoljna sam stim da sam imala malo problema prilikom prvih par pranja :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ista prica :)
      Prvih par pranja kao sto sam navela preterano linjanje, sada su super,.. Ma za tu cenu odlicne :) :D

      Избриши