Translate

Странице

уторак, 28. јун 2016.

Maybelline VS Rimel


Dva rivala, podjednako dobra..

Jedan za masnu a jedan za suvu kožu..

Probala sam oba, koristila i stekla mišljenje, tako da Vam sada predstavljam dva NAJIDEALNIJA pudera za dva različita tipa kože.

  •  RIMEL WAKE ME UP


Ja sam ovaj puder kupila "greškom " jer je namenjen suvoj koži što moja ni u kom slučaju nije.
  • Staklena ambalaža
  • 30ml proizvoda
  • Precizna i kvalitetna pumpica
  • Proizvod miriše na kremu
  • Malo "gušće" teksture, kao gušća kremica
  • U sebi ima neke mikro čestice koje reflektuju svetlost, te čini suvu kožu "zdravom"
  •  Lepo se razmazuje i ne ostavlja težak osećaj na koži
  • Prekrivenost je neka srednja
  • Kožu ostavlja mekom i baršunastom
  • Na koži se zadržava oko 4 do 6 sati (na mojoj masnoj koži značajno manje)
  • SPF 15


  •  Moj je u nijansi   100 IVORY


Šta još da Vam kažem, od srca ga preporučujem za suvu ili kombinovanu kožu sa suvim delovima.





Evo i slike na dnevnoj svetlosti..


Sastojke sam slučajno odlepila, ali koga baš zanima neka se potrudi da nađe na netu, ja nisam htela da kačim tuđe slike. 









  • MAYBELLINE AFFINIMAT 


Puder koji sam kupila zbog onog dela MAT..
 
  •  Plastična ambalaža
  • 30ml proizvoda
  • U mirisu se oseti alkohol, ali obzirom da je za masnu kožu ja mu ne zameram
  • Vrlo lagana tekstura koja se lepo razmazuje
  • Nije baš potpuno mat na koži, i bez nekog dobrog prajmera hoće da prosija
  • Prekrivenost je srednja ka jačoj
  • Ne isušuje kožu i ne ostavlja efekat maske, možda baš zbog vrlo retke i tečne formule
  • Na koži ostaje duže od predhodnika, do 8h sa dobrim prajmerom
  • SPF 17


Moj je u nijansi    14 CREAMY BEIGE


 Odličan za masnu kožu, ne masti dodatno, ne zatvara pore..



Slika na dnevnoj svetlosti..














Nadam se da sam Vam pomogla bar malo,..

Ako imate neko pitanje, ako sam ja nešto zaboravila, tuu saam :)

3 коментара: