Translate

Странице

понедељак, 30. новембар 2015.

NYX stay matte but not flat


NYX me je izuzetno obradovao MATTE linijom (naravno ja sam masnokozac).



Prvo sam porucila nijansu IVORY, i kada mi je stigao niko nije bio srecniji od mene jer je neko napokon mislio i na devojke sa tenom poput mladog sira :)  Koji kog brend pudera da sam kupovala nijansa IVORY mi je bila pretamna, i nekako narandzasta. Ovo je savrseno "bela" nijansa :D

E onda je usledilo neko neocekivano przenje na suncu i odjednom mi je ta nijansa postala presvetla, pa je usledilo porucivanje NATURAL nijanse.. 
E onda ja primetim da sam vise crvena nego preplanula i pocnem sa intenzivnim pilinzima, i ostanem neka sredina (za koju mi treba nijansa 02) tako da sada koristim oba pudera mixajuci ih.






Ja ih pomesam u razmeri 2/3 IVORY i 1/2 NATURAL i meni ta nijansa savseno odgovara.

Da li su mat? Mat su! Mada za moj ukus moze to jos malo vise :D
Nemaju nikakav miris, i vise odaju osecaj vodenastog pudera.

Dolaze u plasticnoj bocici od 35ml po ceni od 890.00dinara i moze se naruciti na Alexandar Cosmetics sajtu.. 

Postojanost istog je bez fixiranja 3h do 4h, sa fixiranjem izdrzi do 7h ali ni minut duze. Posle toga se skuplja i uvlaci u linijice i onda ga negde ima a negde ne. 
Lepo se razmazuje i lepo saradjuje i sa guscim i sa tvor cetkicama, daje neki prirodan mat finis.

Da li ste ga vec koristile drage moje?
Kakvi su utisci?
Neki trik kako da bude postojaniji?

 

5 коментара:

  1. Ja kao masnokozac uopste nisam zadovoljna ovim puderom. Ne daje mi uopste mat efekat, kad ga stavim na lice moram da ga utapkavam maramicom koliko je masan! A da ne spominjem da prosijam posle 2-3sata i pored kamenog pudera

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. joj jeste malo cudan, ali ja sam nasla zajednicki jezik sa njim.. Bas cudno, i ja sam masnokozacc ali mi on daje mat finis (naravno ne kao kad se setuje) .. ja njega utrljavam do bezsvesti, pa mi mozda zato ne deluje masno :)

      Избриши
  2. Moja drugarica je probala ove pudere i nikako joj ne odgovaraju, bas nije zadovoljna, meni deluju kao super, ali ne znam.. :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa ja mislim da je to individualna stvar da li ce ti se nesto dopasti Tamara ili nece, ili da li ce ti nesto odgovarati...
      Dok ne probas neces znati, nisu skupi tako da ti je moja preporuka probaj pa prosudi sama :) :D

      Избриши